  • 1. Data: 2014-08-11 12:09:21
    Temat: rzecznik policji w TV
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Rzecznik policji, raczej niestary człowiek powiedział dziś w programie
    "Pytanie na śniadanie", że on ogólnie nie lubi szybkiej jazdy i zawsze
    jeździ autostradą co najwyżej 70-80km/h.
    Dodał, że z przerażeniem patrzy jak go wyprzedzają inne samochody. Tego, że
    nawet ciężarówki MUSZĄ go wyprzedzać raczej nie rozumiał.
    Widać dla tych panów, jeździ się tylko dla przyjemności.

  • 2. Data: 2014-08-11 12:35:49
    Temat: Re: rzecznik policji w TV
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 11/08/14 12:09, t-1 wrote:
    > nawet ciężarówki MUSZĄ go wyprzedzać

    Dla przypomnienia: ciężarówki na autostradzie mogą 80. Jakie jest życie,
    to ja wiem.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2014-08-11 12:55:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Alf/red/,

    Monday, August 11, 2014, 12:35:49 PM, you wrote:

    > Dla przypomnienia: ciężarówki na autostradzie mogą 80. Jakie jest życie,
    > to ja wiem.

    Dla przypomnienia - przekroczenia do +10 nie jest karane. A
    ograniczniki zazwyczaj są ustawione na 90 z dość dużą dokładnością. Ta
    dokładność jest przyczyną wielokilometrowych wyścigów ślimaków, gdy
    dwaj jadą na ogranicznikach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-08-11 13:15:35
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Mon, 11 Aug 2014 12:09:21 +0200, t-1 napisał(a):

> [...]
    > nawet ciężarówki MUSZĄ go wyprzedzać raczej nie rozumiał.
    > Widać dla tych panów, jeździ się tylko dla przyjemności.

    Skoro po autostradzie jeździ 70-80km/h to aż strach pomyśleć jakie
    prędkości osiąga w terenie zabudowanym...30km/h?

  • 5. Data: 2014-08-11 13:54:52
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 11/08/14 12:55, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > ograniczniki zazwyczaj są ustawione na 90 z dość dużą dokładnością.

    Polskibus może 100 i leci 100-101. Nie ogląda się na "+10", które jest
    przecież umowne.
    Ja też jeżdżę 80-90. Nie dla wszystkich liczy się tylko zapi----anie.

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2014-08-11 14:02:58
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-08-11 12:09, t-1 pisze:
> [...]
    > że nawet ciężarówki MUSZĄ go wyprzedzać raczej nie rozumiał.
    > Widać dla tych panów, jeździ się tylko dla przyjemności.

    nie przyszło do pustego łba panu rzeczniku, ze w ten sposób sam stwarza
    zagrożenie dla otoczenia...

    @

  • 7. Data: 2014-08-11 14:13:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Aug 2014 13:54:52 +0200, Alf/red/

    > Nie ogląda się na "+10", które jest przecież umowne.

    Te "widły" są po to, żeby kierowca nie musiał się skupiać na prędkości jaką
    osiąga a przede wszystkim na tym co się dzieje na drodze. Raczej nic więcej
    nie przyświecało ustawodawcy.

    > Ja też jeżdżę 80-90. Nie dla wszystkich liczy się tylko zapi----anie.

    Ja jeżdżę na autostradzie z prędkościami optymalnymi dla spalania mojego
    samochodu, tj. około 120. Inna sprawa, że ciężko jechać 120 gdy jadą na
    prawym 90-100 a na lewym 150. Nijak się to nie składa do kupy. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2014-08-11 14:15:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Aug 2014 14:02:58 +0200, Artur Miller

    > nie przyszło do pustego łba panu rzeczniku, ze w ten sposób sam stwarza
    > zagrożenie dla otoczenia...

    Nonono, to coś jak zatrzymanie się przed zebrą w celu przepuszczenia
    pieszych. Też pewnie winny ten co się pierwszy zatrzymuje bopochuj się
    zatrzymuje jak jechać może?

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2014-08-11 14:19:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Alf/red/,

    Monday, August 11, 2014, 1:54:52 PM, you wrote:

    > Polskibus może 100 i leci 100-101. Nie ogląda się na "+10", które jest
    > przecież umowne.

    Ustawowe a nie umowne.

    > Ja też jeżdżę 80-90. Nie dla wszystkich liczy się tylko zapi----anie.

    Jasne. Ale nie zmuszaj TIRów do wyprzedzania Ciebie, bo wprowadzasz w
    ten sposób niepotrzebne zamieszanie na drodze.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-08-11 14:19:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Monday, August 11, 2014, 2:02:58 PM, you wrote:

    > nie przyszło do pustego łba panu rzeczniku, ze w ten sposób sam stwarza
    > zagrożenie dla otoczenia...

    Za dużo wymagasz :(

    --
    Best regards,