  • Data: 2014-08-18 11:37:12
    Temat: Re: rzecznik policji w TV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    18 Aug 2014 08:59:42 GMT, Budzik

    > Jezeli boi sie 90 na godzine to mysle, ze powinien przemyslec
    > jezdzenie samochodem jako kierowca.

    Dlatego jeszcze raz się pytam. Ma wynajmować sobie kierowcę, taksówką
    jeździć, helikopter kupić? Kto ma mu to opłacić żebyś Ty nie musiał tracić
    pieniędzy i czasu na zwolnienie przy jego wyprzedzaniu?

    > Ale dlaczego uwazasz, ze wszyscy powinni być kierowcami?

    Uważam, że każdy ma prawo do ruchu po drodze.

    > Sa niedowidzacy, ludzie z problemami psychicznymi,
    > pewnie gro innych chorób wiec dlaczego ktos kto
    > sie boi predkosci ma być wyłączony?

    Ponieważ bojący się większej prędkości nie powodują zagrożenia jak np.
    ślepi/chorzy psychicznie. Zagrożenie mogą powodować inni, tj. tacy co
    prędkości się nie boją, ale nie potrafią wyprzedzać, etc.

    --
    Pozdor Myjk