  • Data: 2014-08-18 12:32:24
    Temat: Re: rzecznik policji w TV
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Dlatego jeszcze raz się pytam. Ma wynajmować sobie kierowcę, taksówką
    > jeździć, helikopter kupić? Kto ma mu to opłacić żebyś Ty nie musiał
    > tracić pieniędzy i czasu na zwolnienie przy jego wyprzedzaniu?

    Ma radzic sobie tak samo jak miliony osób bez prawa jazdy.
    I to juz nie chodzi o moją wygode tylko o bezpieczenstwo.
    Ktos kto boi sie jechac 90km/h nie powinien poruszac sie samochodem po
    drodze.

    > Uważam, że każdy ma prawo do ruchu po drodze.

    Slepi tez?

    > Ponieważ bojący się większej prędkości nie powodują zagrożenia jak np.
    > ślepi/chorzy psychicznie.

    Wiekszej? Mowimy o 90km na godzine.
    Jezeli ktos boi sie takiej predkosci to bedzie powodował niebezpieczenstwo
    tak czy inaczej.

    > Zagrożenie mogą powodować inni, tj. tacy co
    > prędkości się nie boją, ale nie potrafią wyprzedzać, etc.

    Swietne. Piekny truizm i dodatkowo zupełnie nie na temat.