  • Data: 2015-05-08 15:37:50
    Temat: Re: rondo kolizja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Friday, May 8, 2015, 2:21:47 PM, you wrote:

    >A czy ja twierdzę, że daje pierwszeństwo? Twierdzę, że jest błędny i
    >tyle.

    Przestaje byc bledny, jesli przyjac ze w tym miejscu dwa pasy wjazdowe
    zaledwie krzyzuja sie z dwoma pasami obwodu ronda.
    A geometria w tym miejscu ... no, jest blisko takiej interpretacji,
    ale IMO jednak dalej niz blizej.
    Aczkolwiek w polaczeniu z F-10 nabiera nowej interpretacji :-)

    >Gdzie twierdzę coś innego?

    No wlasnie - jak sie dostosujemy przede wszystkim do poziomych, to nam
    co innego wyjdzie :-)

    Proponuje dyskusja zawiesic i poczekac na informacje co z tego dalej
    wyjdzie.
    Choc policjanci moga pojsc na latwizne - skoro jeden sam sie
    przyznaje, to nie ma co sie spierac :-)

    J.