-
Data: 2015-05-08 16:04:42
Temat: Re: rondo kolizja i insiura...
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Fri, 8 May 2015 15:40:53 +0200, szerszen
>> Żeby nie słuchać się "mądrych" rad
> Dajesz z d.. przykład, zupełnie ignorując,
> że linie te są liniami pomocniczymi,
KAŻDE linie na KAŻDYM skrzyżowaniu, są liniami pomocniczymi. Jedyny problem
jest taki, że dla niektórych rondo jest skrzyżowaniem z kosmosu i tam
obowiązują przecież inne, niepisane zasady. No ale to nic w sumie nowego.
> takimi samymi jak na zjeździe z S8 przy Puławskiej. Zupełnie rówineż
> ignorujesz fakt, że linie te wogóle nie dotyczą twojego kierunku jazdy i
> na ich podstawie wysnówasz dziwne teorie.
Więc przestań sugerować aby się ich sztywno trzymać jak rzep psiego ogona.
>> Pasy na skrzyżowaniu nie są obowiązujące dla WSZYSTKICH.
> Akurat na tym "rondzie" w tym wypadku obowiązywały obu.
To sobie tylko na prędce wymyśliłeś, bo te linie nie dotyczyły żadnego z
nich, podobnie jak na S8 na Puławskiej jak i na Ostrobramska/Fieldorfa nie
dotyczą tych, którzy jadą z innych kierunków. Dlatego właśnie nie zamierzam
jeździć jak powyżej doradzasz.
> No i brawo Jasiu, właśnie dlatego, koleś z prawego pasa jest winien.
Nie jest.
> F-10 jest informacją w jakim kierunku może się poruszać i nie daje mu
> pierwszeństwa.
I poruszał się w dozwolonym dla tego pasa kierunku, a autor NIE poruszał
się w kierunku dozwolonym dla jego pasa. Winnym jest autor, koleś z pasa
obok jest niewinny tej kolizji. Byłby winny kolizji, gdyby w tym samym
miejscu trzepnął pojazd poruszający się z INNEGO kierunku. I nie dlatego,
że zmieniał niby jakiś pas a tamten jechał swoim, ale dlatego, że nie
ustąpił pierwszeństwa przejazdu pojazdowi który się na skrzyżowaniu
znajdował. Na szczęście sądy zaczynają ostatnio brać pod uwagę okoliczności
pod uwagę, a nie tylko suche fakty jak ty byś chciał.
EOT, bo szkoda czasu na tłumaczenie rzeczy oczywistych.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.15 16:13 szerszen
- 08.05.15 17:13 Shrek
- 08.05.15 17:19 k...@g...com
- 08.05.15 17:21 Shrek
- 08.05.15 17:26 Shrek
- 08.05.15 18:07 Myjk
- 08.05.15 19:31 Shrek
- 08.05.15 22:21 masti
- 08.05.15 22:42 k...@g...com
- 08.05.15 22:49 masti
- 09.05.15 03:23 Stefik
- 09.05.15 03:42 Stefik
- 09.05.15 03:27 Stefik
- 09.05.15 07:14 Shrek
- 09.05.15 09:51 Kolepoli
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A