  • Data: 2015-05-15 09:37:59
    Temat: Re: rondo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 15 May 2015 09:07:45 +0200, szerszen

    > To jedynie Twoje, mało znaczące zdanie.

    Jak się okazuje, nie tylko moje -- więc się tak nie podniecaj.

    > Jak najbardziej mnie dotyczą i nie uzależniam, jak Ty, stosowania lub nie
    > przepisów od wielkości skrzyżowania.

    Nie dotyczą jak widać, bo jak wół jest przed skrzyżowaniem pokazane, że z
    lewego pasa można jechać prosto i w lewo, a ty twierdzisz radośnie, że po
    wjeździe na skrzyżowanie można o tym sobie "zapomnieć" i skręcić nagle w
    prawo, bo rzekomo ma się do tego pas wyznaczony.

    > Nic nie pokazałeś, miotasz się tylko jak ryba bez wody, próbując coś
    > udowodnić wymalownaymi pasami nie dla swojego kierunku ;)

    No brawo jasiu! To po kiego trujesz od paru dni żeby na rondzie trzymać się
    pasów dla *nie* *swojego* kierunku? Możesz już przestać robić ludziom wodę
    z mózgu.

    > Widzisz jak bzdużysz, to właśnie pasy wymalowane na obwiedni świadczą o
    > tym co na "rondzie" można, a czego nie i jak należy się poruszać. Dopóki
    > tego nie pojmiesz, może jednak odpuść sobie jazdę.

    Pasy na KAŻDYM skrzyżowaniu są wymalowane w zależności od wielkości tego
    skrzyżowania albo jego skomplikowania. Jak się te pasy dobiera jest opisane
    w przepisach szczegółowych -- weź i sobie przeczytaj. Dlatego raz ich nie
    ma wcale, innym razem jest oznaczone więcej kierunków, lub inny przebieg.

    Po to ma się głowę na karku, żeby tych pasów używać w zależności od
    kierunku z którego i w którym się kierowca porusza. Twój mózg jest w stanie
    to ogarnać dla "prostego" skrzyżowaia, ale nie jest już w stanie pojąć dla
    "krzywego". Pośrednio dlatego, że dla ciebie rondo to nie skrzyżowanie,
    oczywiście, i na rondzie jest oddzielna droga i oddzielny kierunek więc się
    skręca zawsze w prawo. Co neistety nie ma potwierdzenia w przepisach, ale
    portuć możesz. Zatem swoje "dobre" rady zachowaj lepiej dla siebie,
    ignorancie.

    --
    Pozdor Myjk