  • Data: 2015-05-15 12:09:28
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-15 o 11:54, szerszen pisze:
    [...]

    > Nie, bo w omawianej sytuacji doszło do dwóch złamań przepisów, jeden chciał jechać
    nie w tym kierunku co powinien, a drugi zmieniając pas nie upewnił się czy może to
    zrobić. To że ktoś łamie przepisy nie uprawnia Ciebie do ich nieprzestrzegania.

    Bredzisz. Jeden jechał w tym kierunku co powinien a drugi nie. Ten co
    sobie zmienił kierunek jest winny. NIE MIAŁ PRAWA zmieniać sobie
    kierunku, wyznaczonego znakiem NAKAZU.

    > Jakby jechał swoim pasem, to nie doszłoby do kolizji, jakby się upewnił czy może go
    zmienić, też do niej by nie doszło .Ciekawe że widzisz to na rondzie Babka, a nie
    widzisz tego na tym w Radomiu.

    Jechał swoim pasem, zgodnie z NAKAZEM kierunku. Ten po prawej NIE MIAŁ
    prawa zmieniac KIERUNKU, który (kurwa) jest WYJAZDEM/ZJAZDEM z ronda. To
    JEDYNY kierunek dla prawego pasa i inne są ZABRONIONE!!! Jedynie miał
    PRAWO zmienić PAS ustępując pierwszeństwa z powodu ZMIANY PASA (przepis
    zajacia pasa). Jedyny PAS, który pozwala jechać do następnego zjazdu
    (okrążać rondo) to WEWNĘTRZNY-LEWY.

    OK ale zjeżdzający z ronda NIE zmieniał ani KIERUNKU wyznaczonego przez
    ZNAK NAKAZU ani nie zmieniał pasa.

    > Zgadzam się ;)
    > Ale omawiana sytuacja jest zupełnie inna. Biorąc Twój przykład wyglądała tak, ja
    wjechałem na skrzyżowanie, poruszam się wewnętrznym pasem w prawo, a Ty we mnie
    uderzasz na wewnętrznym pasie. Pojmujesz już subtelną różnicę?

    Jaką różnicę? Tylko WEWNĘTRZNY pas LEWY ma DWA kierunki. Pas prawy ma
    JEDEN kierunek i nie wolno mu go zmienić, czyli najbliższym zjazdem MUSI
    wypierdalać z ronda i nie inaczej.

    > Do wspomnianego zdarzenia doszło na drugim, a nie pierwszym jak to sugerujesz pasie
    i to wątkotwórca został uderzony w bok, a nie on uderzył w bok jadącego prosto auta.

    > Jak już to przetrawisz, to wróć i się pokajaj ;)

    Niczego nie zmienia kto kogo uderzył Ten z prawego pasa miał ZAKAZ
    zmiany kierunku a go zmienił. Jeszcze raz...mógł zmienić PAS a nie
    kierunek ale przy wyznaczonym kierunku, zmieniając pas (czy to z prawej
    czy z lewej) MUSISZ ustąpić pierwszeństwa pojazdom poruszającym się
    danym pasem ruchu. NIE MASZ prawa zająć sobie danego mając wszystkich w
    dupie.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.