  • Data: 2015-05-15 13:08:08
    Temat: Re: rondo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 15 May 2015 12:54:26 +0200, szerszen

    > Słowo klucz "może", ale aby to zrobić, musi zmienić pas.

    Nic nie musi, bo tylko przecina pasy wyznaczone dla innego kierunku ruchu!
    Dla niego nie ma wyznaczonych pasów ruchu w tym miejscu, tak samo jak na
    innych skrzyżowaniach, np. na Ostrobramskiej (co pięknie wychlastałeś, bo
    było niewygodne!), te pasy też nie są wyznaczone dla wszystkich kierunków,
    ignorancie.

    > Amen.

    Dokładnie. Jesteś tak ślepo wierzący w swój bełkot, że faktów nie widzisz
    nawet jak się poświęcić i ci je wyrysować.

    > Zmieniając ten pas musi zastosować się do przepisów móiwących o tym
    > manewrze.

    Nie zmienia żadnego pasa!

    > Zrozum to wreszcie. To że może, nie znaczy że ma pierwszesntwo
    > przed pojazdem poruszającym się tym pasem, choćby nawet tamten zmałam
    > "nakaz jazdy prosto" z F10.

    Może i ma pierwszeństwo przed tymi, którzy jadą z tego samego kierunku z
    pasa który im nie umożliwia skrętu w kierunku, który przecina ich kierunek,
    ignorancie.

    > A tamten zmienił wyznaczony pas ruchu.

    Beton jesteś a nie szerszeń i tyle. :P

    --