  • Data: 2013-10-01 12:05:09
    Temat: Re: pytanie o naukę fotografowania
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    > To mitologia.

    Co jest niby mitologią? Czy my się dobrze rozumiemy? Ja w tym wątku
    niczego nie wymyślam, ja cytuję konkretne "stare podręczniki do
    fotografii".

    > Ilu amatorów robiących na negatywach miało zewnętrzny światłomierz?

    Czyli jednak się nie rozumiemy. Ja mówię, jakie konkretne rady
    padają w polecanych przez Ciebie podręcznikach, a Ty mi opowiadasz o
    PRL-owskiej rzeczywistości pustych półek? Jaki to ma związek z
    polecanymi przez Ciebie książkami?

    Zresztą co to w ogóle ma do rzeczy? Mówimy o radach w podręcznikach
    foto "sprzed ponad 20 lat", czy o zaopatrzeniu sklepów w PRL-u
    ("wymawiać jak splunięcie"). I to jeszcze o podręcznikach dla
    początkującego, który w teorii - powinien łykać podawaną tam wiedzę, jak
    gęś kaszę.

    > Widocznie ja czytałem inne książki.

    Albo pamięć trochę już upiększyła... ;-)

    Żartuję, bo przecież były różne podręczniki. Ale powtórzę - podaję
    konkretne cytaty z konkretnych książek "sprzed ponad 20 lat" - część z
    nich mam na półce i wręcz zajrzałem, a do reszty mam "fotograficzną
    pamięć", zwłaszcza po wielokrotnym ich przeczytaniu... :))

    I jeszcze raz to powiem - to nie jest dobre źródło wiedzy dla
    początkujących amatorów sprzętu cyfrowego.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]