  • Data: 2013-10-01 12:23:35
    Temat: Re: pytanie o naukę fotografowania
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

    [...]
    > Czyli jednak się nie rozumiemy. Ja mówię, jakie konkretne rady padają
    > w polecanych przez Ciebie podręcznikach, a Ty mi opowiadasz o
    > PRL-owskiej rzeczywistości pustych półek? Jaki to ma związek z
    > polecanymi przez Ciebie książkami?

    > Zresztą co to w ogóle ma do rzeczy? Mówimy o radach w podręcznikach
    > foto "sprzed ponad 20 lat", czy o zaopatrzeniu sklepów w PRL-u?
    > ("wymawiać jak splunięcie"). I to jeszcze o podręcznikach dla
    > początkującego, który w teorii - powinien łykać podawaną tam wiedzę,
    > jak gęś kaszę.

    Wróćmy zresztą do źródła, czyli do początku tego wątku. Kluczowe
    zdanie, jakie w nim pada to:

    "Chciałbym nauczyć się robić zdjęcia w którym to ja steruję aparatem i
    później potrafię prawidłowo to zdjęcie wywołać w photoshopie."

    Naprawdę ze starych podręczników do fotografii chcesz uczyć
    naświetlania rawa pod obróbkę w Photoshopie?

    Wychodzi na to, że wszystkich czytasz równie niechlujnie, a potem
    z mocnym zaangażowaniem przekonujesz do tez, które sam sobie
    podstawiłeś. Po kilku kolejnych tego rodzaju wypowiedziach w tym wątku
    trudno już mieć wątpliwości.

    Czytaj uważniej, nie zakładaj niczego z góry, a mniej będzie takich
    nieporozumień. :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]