  • Data: 2013-10-01 21:28:29
    Temat: Re: pytanie o naukę fotografowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Oct 2013, Ergie wrote:

    > A dlaczego miałbym go na siłę ograniczać do tego o czym wie teraz?

    Nie "ograniczać", a zostawić wybór.
    Popatrz na to tak: skoro chce popracować nad techniką, to primo
    wie czego chce, a secundo "co za dużo to niezdrowo" :)

    > Z dużą dozą
    > prawdopodobieństwa można podejrzewać że na nauczeniu techniki się nie
    > skończy.

    Zgoda.

    > Nie wiedzę sensu polecać komuś książkę tylko o technice

    Też zgoda.
    Ale ja nie "polecania" się przyczepiłem, lecz deprecjacji sensu
    czytania książki współczesnej :)

    OK, pytający chyba już wie o co poszło :D

    pzdr, Gotfryd