    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <l48f8t$88a$1@node2.news.atman.pl> <l48ob4$u9$1@news.dialog.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <l4968u$go$1@node2.news.atman.pl>
    <l49fle$mv$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <52694d09$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <52697183$0$2293$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <526aafd2$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <526b523f$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <526be50e$0$2279$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <526c2ae5$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <526cafb7$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Date: Sun, 27 Oct 2013 20:11:19 +0100

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Hmm, znaczy chcesz dyskutowac na zasadzie - jade szybko i wolno?

    Mniej więcej - jedziesz dużo szybciej niż większość - jedziesz za szybko,
    jedziesz dużo wolniej - jedziesz za wolno.
    Żadne cyfry nie mają tu znaczenia.

    > No mozemy, ale to jeszcze bardziej utrudni dyskusje poniewaz wszystko
    > bedzie jeszce bardziej ocenne i niemierzalne.
    > Ale mozemy i tak?
    > A dlaczego cyfry zaczęły ci przeszkadzac?

    Bo w cyfrach wyraża się limity, których nie akceptuję co do zasady.
    Wszystko zależy od miejsca, chwili, ruchu, sytuacji.
    Nic nie zależy od cyferek.

    > Co chwile?

    Tak wynika z Twojej pisaniny.

    > ROTFL
    > Ja nie wem jak i gdzie ty jezdzisz, ale naprawde 70 km na godzine w
    > miescie
    > na ograniczeniu do 50 to jest predkosc maks 90% uzytkowników ruchu.

    Jasne.
    Tylko dlaczego gdy spokojnie jadę sobie setką na Hetmańskiej czy innej
    Lechickiej, to nie dość że nikogo nie wyprzedzam, ale wręcz to mnie
    większość wyprzedza?
    To że Tobie myli się Poznań z Luboniem gdzie się nie da jechać sprawnie
    nigdzie, to już naprawdę nie moja wina.

    > Oczywiscie sa wyjątki, najczesciej połączone z miejscami gdzie sa dwa pasy

    No popatrz, a o czym Twoim zdaniem ja pisałem w poście o dużym mieście?
    O większej liczbie dróg osiedlowych?
    Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

    > ale nawet tam raczej nie jezdzi sie szybciej niz 80.

    Chyba w Twoim kapeluszniczym świecie.

    > Gdzie twoim zdaniem w Poznaniu jezdzi sie szybciej na 50?

    Wszędzie, z wyjątkiem najbardziej wąskich dróżek?

    > Cavallino, tego nie musisz powtarzac

    Cieszę się.
    Więc jak dyskutujesz ze mną, to sobie daruj tego typu pierdy.
    Chyba że wolisz dyskutować sam ze sobą znowu.