  • Data: 2013-10-27 23:16:13
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Mniej więcej - jedziesz dużo szybciej niż większość - jedziesz za
    > szybko, jedziesz dużo wolniej - jedziesz za wolno.
    > Żadne cyfry nie mają tu znaczenia.

    Nawet przyjmując tak absurdalny punkt widzenia, ze sami regulujemy ruch,
    nie ma zadnych ograniczen predkosci itp to i tak jestesmy w punkcie gdzie:
    jedzie kilka pojazdów jedna predkoscia, ktos sie wyrywa do wyprzedzania,
    ale nie ma gdzie zjechac, robie mu miejsce, wjezdza, ale dodatkowo hamuje
    zbyt mocno niz wymaga tego sytuacja a ty twiedzisz, ze to jest z pewnoscią
    moja wina.
    To ja sie chetnie poprawie, ale nie wiem jak...
    Dzis znowu dziwna sytuacja: jade jakies 65 km na godzine ulica, gdzie co
    chwila jest wyjazd z osiedla, co chwila przejscie dla pieszych. Patrze w
    lusterko - wyprzedza mnie. W czasie manewru wyprzedzania przecina 2 x
    przejscie dla pieszych. Znowu jechałem za wolno dla miszcza?

    > Bo w cyfrach wyraża się limity, których nie akceptuję co do zasady.
    > Wszystko zależy od miejsca, chwili, ruchu, sytuacji.
    > Nic nie zależy od cyferek.

    Mimo wszystko nie sprowadze dyskusji do rozlazłego jechałem szybko, droga
    była ładna a widocznosc dośc dobra.
    Ja lubie konkrety.

    > Tak wynika z Twojej pisaniny.

    Nie pierwszy raz musze ci wyjasnic ze nie "tak wynika" tylko "tak sobie
    wymysliłes"

    > Jasne.
    > Tylko dlaczego gdy spokojnie jadę sobie setką na Hetmańskiej czy innej
    > Lechickiej, to nie dość że nikogo nie wyprzedzam, ale wręcz to mnie
    > większość wyprzedza?

    Pisałem - wyłączajac dwupasmówki.
    100 na hetmanskiej w niczym mi nie przeszkadza.

    > To że Tobie myli się Poznań z Luboniem gdzie się nie da jechać
    > sprawnie nigdzie, to już naprawdę nie moja wina.

    Nic mi sie nie myli. to tobie pomyliły sie dwupasmowe drogi z sytuacjami o
    ktorych ja pisze. Znaczy rozmawialismy o wyprzedzaniu na drodze A, po czym
    nagle podałes przykąłd drogi o standardzie 3 x A. Dawaj od razu przykład
    autostrady.

    > No popatrz, a o czym Twoim zdaniem ja pisałem w poście o dużym
    > mieście? O większej liczbie dróg osiedlowych?
    > Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

    Jak przeczytasz o czym ja pisałem to moze do czegos dojdziemy.
    Skoro znasz droge przy faktory, to wiesz, ze to zadna dwupasmówka nie jest.

    > Chyba w Twoim kapeluszniczym świecie.

    Tak. moj kapeluszniczy swiat jest jednoczesnie realnym swiatem.
    Za to mam wrazenie, ze ty masz w navi wgrany nowe GTA...

    > Wszędzie, z wyjątkiem najbardziej wąskich dróżek?

    Nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć