  • Data: 2013-10-28 10:54:35
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Podstawę określenia tej "nieutrudniającej" poproszę.

    Pytaj ustawodawcy.

    > Nie. I do tego dochodzą jeszcze możliwości pojazdu. Pamiętaj, że nawet na
    > autostradę mogą wjeżdżać pojazdy, których maksymalna prędkość nie
    > przekracza 40km/h.

    Nie o tym dyskutujemy.

    > Och, wg ciebie złe samopoczucie czy starszy wiek są nielegalne?

    Są legalne ale nie usprawiedliwiają łamania przepisów - nie jesteś w stanie
    jechać prawidłowo - nie siadaj za kółko.

    > Nie?

    Przeczytaj jeszcze raz od czego ta dyskusja się zaczęła wyraźnie pisałem aby
    czytać cały paragraf a nie wyrwany z kontekstu punkt o nieutrudnianiu.

    > Mhm. A jak odróżnisz podziwianie architektury od szukania właściwego
    > zjazdu z drogi?

    A masz jakiś przepis który stanowi że można utrudniać ruch jeśli się szuka
    zjazdu z drogi?

    > Jazda komuś "na zderzaku" i potem "karanie" zajechaniem drogi to wg ciebie
    > jazda zgodnie z przepisami? Przypominam że zaczęło się od takiego pytania.

    Przypominam, że nie uczestniczyłem w tamtej części dyskusji. Ja tylko
    przypomniałem zapomniany albo nigdy nie poznany p[rzez niektórych paragraf.

    Pozdrawiam
    Ergie