    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przedni wahacz - jak poradzić sobie z założeniem sworznia
    Date: Tue, 04 May 2010 19:35:14 +0200

    Michał Gut pisze:

    > nie klade sie pod auto bez cegieł lub asekuracji druga zabka.

    Juz samo podlozenie zdjetego kola pod prog jest dosc dobrym
    prowizorycznym zabezpieczeniem.
    Lewarek, czy wieza z cegiel nie jest dosc pewnym zabezpieczeniem.
    A sam samochod podnosimy na lewarku, podstawiamy cos pewnego w
    odpowiednim miejscu i opuszczamy samochod na ta podstawe (samochod nie
    powinien znajdowac sie tylko na lewarku).

    > masz pomysl jak przykrecic drazek stabilizatora?
    > odkrecilem jednak i wymiana wahacza to bajka - to co zajelo mi 2-3h
    > zrobilem w 2 minuty...........
    >
    > natomiast nie moge go przykrecic spowrotem
    > odkrecilem zewnetrzne mocowania i jedno wewnetrtzne i teraz jak skrece
    > wewnętrzne to sprezynuje i nie moge dociagnac do zewnetrznego i
    > analogicznie w druga strone.....

    Rozumiem, ze odkreciles mocowania przy wahaczach (zewnetrzne), a po
    skreceniu wewnetrznego mocowania (do wozka) sprezynuje nie sam pret, a
    gumy w obejmach?
    Jak sprezynuja Ci gumy to poluzuj to co skreciles, ustaw drazek tak aby
    przykrecic zewnetrzne mocowania, opusc auto i wtedy wszystkie mocowania
    dokrec juz na mocno.

    > jak posadze auto na kolach to drazek sie nie nagniebo odczeiony jest od
    > drugiego kola tez....

    Po prostu skreciles na mocno wewnetrzne mocowania i gumy nie pozwalaja
    przekrecic sie drazkowi.
    Najpierw lapiesz wszystkie mocowania, a na koncu skrecasz na mocno.

    --
    Karolek