  • Data: 2010-05-04 17:09:45
    Temat: Re: przedni wahacz - jak poradzić sobie z założeniem sworznia
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko pamietaj o zabezpieczeniu auta, szczegolnie jak pracujesz sam.

    nie klade sie pod auto bez cegieł lub asekuracji druga zabka.

    masz pomysl jak przykrecic drazek stabilizatora?
    odkrecilem jednak i wymiana wahacza to bajka - to co zajelo mi 2-3h zrobilem
    w 2 minuty...........

    natomiast nie moge go przykrecic spowrotem
    odkrecilem zewnetrzne mocowania i jedno wewnetrtzne i teraz jak skrece
    wewnętrzne to sprezynuje i nie moge dociagnac do zewnetrznego i analogicznie
    w druga strone.....

    jak posadze auto na kolach to drazek sie nie nagniebo odczeiony jest od
    drugiego kola tez....