  • Data: 2009-11-23 16:52:53
    Temat: Re: prosty odbiornik lampowy (reakcyjny?)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kurczyk pisze:

    > A później proponuję tzw. "skróconego supera" czyli połączenie odbiornika
    > superheterodynowego z reakcyjnym (brak wzmacniacza p.cz. i tylko jeden
    > filtr p.cz.). Oczywiście wszystko na lampach. Do kompletu przydałaby się
    > ECH21. Jakby co służę schematem.

    Ze schematem chętnie się zapoznam tak czy inaczej.
    Niemniej jak mówiłem w przypadku superheterodyny najchętniej najpierw
    potrenowałbym na tranzystorach. Możliwość zasilania z bateryjki 9V,
    materiałów pod dostatkiem, może nawet jakieś fabryczne filtry z
    demontażu się gdzieś znajdą.
    Do tego typu zastosowań tranzystorki w rodzaju 2N2222 i 2N3904 się nadadzą?