  • Data: 2009-11-27 10:31:03
    Temat: Re: prosty odbiornik lampowy (reakcyjny?)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Jest. Większość lamp w cokole nowalowym i heptalowym rozpoznaję po
    > wyglądzie ;-) A tak na poważnie, to zrób fotkę i wywieś na jakimś
    > serwerze to będziemy zgadywać.

    Wysyłam zdjęcia lamp z zatartymi oznaczeniami:
    http://images37.fotosik.pl/227/5740ecea36c52cd5.jpg
    http://images35.fotosik.pl/86/a40711ad68453846.jpg
    http://images48.fotosik.pl/232/7673ce807715e240.jpg

    Poza tym rzuciła mi się w oczy EF22 z dziwnym "wgnieceniem" chociaż samo
    szkło wygląda na nienaruszone. Jakieś uszkodzenie?

    http://images38.fotosik.pl/228/4dbd5471d40d1bbe.jpg

    Niestety z tego co widzę serwer zmniejsza rozmiar zdjęć. Jeśli potrzebna
    będzie nieco większa rozdzielczość wyślę pliki na maila.