eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleproblem z elektryką: Bandit rozladowuje aku › Re: problem z elektryką: Bandit rozladowuje aku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: problem z elektryką: Bandit rozladowuje aku
    Date: Thu, 9 Apr 2009 22:48:13 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <grln3o$8kc$1@news.onet.pl>
    References: <7...@h...pl>
    <5...@n...googlegroups.com>
    <7...@h...pl>
    <c...@r...googlegroups.com>
    <grlh1h$ko8$1@news.onet.pl>
    <a...@f...googlegroups.com>
    Reply-To: "James" <n...@d...for.spam>
    NNTP-Posting-Host: dzw90.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1239310264 8844 83.14.100.90 (9 Apr 2009 20:51:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Apr 2009 20:51:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:593067
    [ ukryj nagłówki ]

    "Sherlock" wrote...
    On 9 Kwi, 21:06, "Mystik" wrote:

    >> Ponieważ regler był już wymieniany, to proponuje sprawdzić najpierw jakie
    >> napięcie dostarcza alternator. Jeżeli ono będzie dobre, to wtedy
    >> regulator
    >> do wymiany.
    >
    >a racja, zgadzam się, również sprawdziłbym w tym momencie alternator

    A moze po prostu akumulator jest walniety? Stary on jest? Z opisu wynika, ze
    dzieje sie to przy wolnej jezdzie, kiedy alt i tak nie laduje. Skoro aku
    wystarcza na jedna-dwie proby startu, to znaczy ze pojemnosci on nie ma
    zadnej. Dodatkowo, jezeli akumulator ma zwarcie to bedzie stawial tak duzy
    opor, ze alternator nie da rady osiagnac pelnego napiecia ladowania.
    Moze oczywiscie byc tez uszkodzona jedna faza alternatora co jest bardzo
    prawdopodobne.
    Z alternatora, do regulatora ida trzy zolte przewody. Ustaw miernik na AC i
    zmierz napiecie na 2-3 tysiace obrotow pomiedzy wszystkimi parami. Jezeli
    jeden z przewodow bedzie mial znacznie nizsze napiecie lub w ogole 0, bedzie
    to oznaczalo uszkodzenie uzwojen alternatora.

    Powodzenia!
    --
    pozdro
    James


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: