  • Data: 2009-04-10 17:43:07
    Temat: ERRATA
    Od: KLOSZ <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KLOSZ pisze:
    > Mozna tez zmierzyc wspomniane napiecie miedzy uzwojeniami przy
    > pracujacym motocyklu i

    ERRATA: bylo napisane "podlaczonej" -> tu powinno byc napisane
    ODLACZONEJ kostce - klepnelo mi sie "p".

    > kostce altka. Tylko ostroznie, bo to
    > juz moze troche potrzasnac czlowiekiem ;-) Nie wiem dokladnie jak jest w
    > Twoim motocyklu (modelu), ale napiecie moze byc w zakresie 100 nawet do
    > 400 VAC, takze ostroznie, bo beda efekty swiatlo i dzwiek ;-)

    Takze kostka ODLACZONA. Zerknalem sobie w to co mam o Suzukach i podaja,
    ze przy 5 krpm napiecie powinno byc na poziomie minimum 75-80 Voltow
    (wartosci na bazie GS500 i GSX400, moze ktos ma service manual do B. to
    by Ci podal wartosci rezystancji uzwojen i napiecia dla Twojego modelu)

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ