  • Data: 2009-04-10 06:06:31
    Temat: Re: problem z elektryką: Bandit rozladowuje aku
    Od: Lama <l...@l...cc> szukaj wiadomości tego autora

    a...@h...pl pisze:
    > Witam koleżeństwo i pomocy szukam!
    >
    > Ja z takim problemem: mam Bandita (400), który nie ładuje/rozładowuje
    > akumulator. Po włożeniu naładowanego aku moto pięknie chodzi, można
    > ruszyć na miasto, po czym akumulator stopniowo się rozladowuje
    > (sprawdzalem miernikiem). Po dojechaniu do napięcia 12,5 moto zaczyna
    > gasnąć.
    [...]
    > Moto wrocilo do serwisu. W serwisie mechanik stwierdzil ze
    > to na pewno gazniki a moto rozladowuje sie przy probach
    > odpalania. Wymienili olej, przeczyscili i zsynchronizowali gazniki,
    > skasowali piec stow. Po wyjezdzie z warsztatu motor zdechl na rondzie
    > ONZ.
    > aleks from hell.pl

    Mechanik - szaman :). Na zasadzie: jak nie wiemy co jest pacjentowi to
    zrobimy mu lewatywę, może pomoże.

    Miałem podobny przypadek - trzy różne reglery, w tym jeden nowy,
    napięcie na cewkach idealne, wyjściowe na reglerze też, ino nie ładuje.
    Problem zniknął trochę "przy okazji", bo akurat podmieniałem silnik i po
    podmianie było już ok, chociaż regler został stary. Możliwe, że
    alternator daje napięcie dobre, ale tylko bez obciążenia, a jak ma
    troche popracować to nie daje rady. Czyli nie jest w stanie dać
    odpowiedniego prądu. Nie wiem jaki może być powód, bo z elektryki to
    głupi jestem, ale można by zacząć od sprawdzenia czy magnesy są w
    porządku (jak za słabe to mocy ni ma), albo trzeba go przewinąć.

    --
    Lama