  • Data: 2023-10-03 11:11:21
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-10-03 o 10:47, heby pisze:

    > Czyli to przyapdek kierownika-idioty.

    Przeceniasz sprawczość i zakres władzy kierownika, widać że z dużym
    korpo nie miałeś do czynienia.

    > Nie odczuwam tego "podziału", a pracuje z ludzimi z naprawdę *całego*
    > świata.

    Ah czyli twierdzisz, że Włoch, Hindus i Polak pracują tak samo? No to
    nie wiem co za ludzi tam spotykasz :P

    > Nie przyszło Ci do głowy, że opisujesz patologiczne korpo i wyciągasz
    > wnioski z patologicznego przykładu?

    Korpo to patologia, owszem. Sam jestem w szoku że to im się kręci i
    zarabiają, to jest dla mnie największa tajemnica świata. I nie, nie
    dotyczy to jednego korpo ani nawet korpo w tej samej branży. I są to
    molochy zatrudniające 100-300k ludzi.

    > Czyli idiota - nie potrafi zgłosić zapotrzebowania na pracę, lub nie
    > potrafi zorganizować pracy lokalnie, choćby przez refaktoring produktu.

    Idioci siedzą w wyższym managemencie, bo to oni są odpowiedzialni za
    zapewnienie roboty i zleceń. Jak pisałem, przeceniasz rolę kierownika.

    > Jak widzisz, są inne korpo. Może nie warto generalizować.

    A gdzie ja generalizuję? Napisałem że nie spotkałem się z innym
    przypadkiem, a nie że on nie istnieje.

    L.