  • Data: 2023-10-03 14:21:24
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-10-03 o 12:14, LordBluzg(R)?? pisze:

    > serwisu już zawiera 2kzł. Nie należy jednak mylić elektryki z
    > elektroniką. Elektronika to dziedzina nie znana elektrykom i bardzo
    > rzadko się zdarza żeby to ogarniali więc kabelki, wtyczki zostawiam im,
    > żeby sobie zarobili.

    Sprzeciw, jestem głównie elektrykiem a elektronikę zdarzało się ogarniać
    mi lepiej niż firmowym fachofcom ;)

    > To jednak żerowanie na słabej wydolności finansowej suwerena. Często na
    > granicy opłacalności.

    Zależy od egzemplarza. Jak dobry falownik który nowy kosztuje 8-10
    tysiaków da się naprawić wymieniając jakąś pierdołę za 200 zeta plus
    kasując 500 za robotę to chętni się znajdą. Natomiast zgoda co do
    chińskiej taniochy po 2-3 tysiące, tego się pewnie nie będzie opłacało
    tykać.
    A tych lepszych falowników jest bardzo dużo, gwarancję mają na 5-10 lat,
    czasami na 12.

    L.