  • Data: 2015-12-12 09:00:26
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Dec 2015 02:44:16 +0100, sundayman napisał(a):

    > Chyba sam sobie założyłeś powyższe. Postarzanie to pojęcie ogólne -
    > oczywiście najlepiej to wychodzi koncernom ale nie tylko.
    > Skoro coś się opłaca przy 100 egz. to jeszcze lepiej się opłaca przy
    > 1000000.

    Tu nie chodzi o oplacanie (bo tu chodzi o zysk :)), tylko o metody.
    W razie odkrycia "bomby RTC" koncern moze miec klopoty, w razie uzycia
    najtanszych kondensatorow - male lub wcale.

    Ale:
    -drukarki - nie maja juz czujnika ilosci toneru, same sobie licza ile
    zuzyly, po pewnej ilosci stron czy pikseli - ostrzezenie,
    po kolejnej - drukarka stoi z "wymien toner". A toneru jeszcze
    polowa. Podejrzewam ze to samo moze byc np z bebnami.

    -Office 365 ... oplata co roku ...

    J.