-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder3.xlned.com!news2.euro.net!
209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
strada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neos
trada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 04 Jul 2013 17:35:57 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
Thunderbird/17.0.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: poprawa bezpieczeństwa
References: <kr1km4$bfa$1@node2.news.atman.pl>
<51d45faa$0$1458$65785112@news.neostrada.pl>
<kr1ufc$8i1$1@usenet.news.interia.pl>
<51d47ff3$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
<kr2mqn$s07$1@usenet.news.interia.pl> <kr333q$to1$2@node1.news.atman.pl>
<kr3fm7$f7a$1@usenet.news.interia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1307041234340.336@quad>
<kr3vob$hg3$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <kr3vob$hg3$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <51d59663$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1372952163 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1218 31.11.235.52:49977
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2497391
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-07-04 16:10, Pawel O'Pajak pisze:
(...)
>>> W efekcie, zeby przejechac na zielonej fali, trzeba rowno trzymac
>>> 100km/h,
>>
>> Właśnie udowadniasz, że fala jest ustawiona "pod przepis" 50km/h :)
>> Jeśli fala działa ze 100km/h, to działa również z 50, 33,3 i 25km/h.
>
> Analogia z fala stojaca jest bardzo dobra, pod warunkiem spelnienia
> kryteriow, o ktorych sam pisales. Fakty sa takie, ze jak prowadzi moja
> Zona, ktora "brzydzi sie" 5 biegiem, wyprzedzaja ja kapelusze i
> taksowkarze i trzyma te nieszczesne 50, to stoimy niemal na kazdych
> swiatlach. Jesli ja wracam pozno w nocy, to jade bez problemu. Jesli
> warunki na to nie pozwalaja i jade 50, to stoje prawie na kazdych
> swiatlach.
Fakty są takie, że jadąc te ~50 zgodnie z ograniczeniem rzadko kiedy
staje się na światłach - zrób sobie eksperyment. Ruszając z Geodetów
w zasadzie zatrzymuję się dopiero przy Poleczki. Czasem trafią mnie
te przy S2 czy w Pyrach. A jak warunki nie pozwalają szybciej jechać
to problem tkwi w przepustowości Puławskiej, a nie zielonej fali
- tego nie unikniesz.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.07.13 21:25 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe