  • Data: 2013-07-04 16:10:16
    Temat: Re: poprawa bezpieczeństwa
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Z zainstalowaniem?

    Jak instalowalem, to placili mi 12zl/h, zajelo mi to ok. 3 h, z tym, ze
    ja musialem to wykonac w betonie. Mimo wody lanej duzym strumieniem
    zaslona dymna, czy raczej pylowa przy cieciu betonu jest nieziemska;-)
    Anyway, nie sadze, zeby w asfalcie bylo to znaczaco trudniejsze, sama
    petla, to przewod (moze byc wielozylowy - linka), 2 zwoje 1x2m. 600zl
    kosztuje detektor, sa tansze, ale bywaja zawodne, ten za 600 dziala
    prawidlowo 100/100 w kazdych warunkach dlugie lata.

    > Bo wiele razy się zastanawiałem, co za tłuk zaprojektował
    > przyciski przy skrzyżowaniu z Aleją Lotników.

    Ale ja nie o Galasie, to osobna sprawa i moje zdanie na jego temat jest
    powszechnie znane;-) To, ze on potrafi zepsuc nawet stalowa kulke tez
    jest powszechnie znane. Mowimy o tym jak MOZNA rozwiazac rozne
    zagadnienia komunikacyjne.

    > Właśnie udowadniasz, że fala jest ustawiona "pod przepis" 50km/h :)
    > Jeśli fala działa ze 100km/h, to działa również z 50, 33,3 i 25km/h.

    Analogia z fala stojaca jest bardzo dobra, pod warunkiem spelnienia
    kryteriow, o ktorych sam pisales. Fakty sa takie, ze jak prowadzi moja
    Zona, ktora "brzydzi sie" 5 biegiem, wyprzedzaja ja kapelusze i
    taksowkarze i trzyma te nieszczesne 50, to stoimy niemal na kazdych
    swiatlach. Jesli ja wracam pozno w nocy, to jade bez problemu. Jesli
    warunki na to nie pozwalaja i jade 50, to stoje prawie na kazdych
    swiatlach.

    > Bezpieczenstwo liczyć liczbą wypadków czy liczbą wypadków śmiertelnych?

    Kazdy wypadek moze byc smiertelny, jesli w danym miejscu systematycznie
    zdarzają sie stluczki, to w koncu i czarny worek za parawanem "Policja"
    sie pojawi - kwestia nie czy, tylko kiedy:-(

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa