  • Data: 2013-07-04 17:35:57
    Temat: Re: poprawa bezpieczeństwa
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-04 16:10, Pawel O'Pajak pisze:
    (...)

    > Analogia z fala stojaca jest bardzo dobra, pod warunkiem spelnienia
    > kryteriow, o ktorych sam pisales. Fakty sa takie, ze jak prowadzi moja
    > Zona, ktora "brzydzi sie" 5 biegiem, wyprzedzaja ja kapelusze i
    > taksowkarze i trzyma te nieszczesne 50, to stoimy niemal na kazdych
    > swiatlach. Jesli ja wracam pozno w nocy, to jade bez problemu. Jesli
    > warunki na to nie pozwalaja i jade 50, to stoje prawie na kazdych
    > swiatlach.

    Fakty są takie, że jadąc te ~50 zgodnie z ograniczeniem rzadko kiedy
    staje się na światłach - zrób sobie eksperyment. Ruszając z Geodetów
    w zasadzie zatrzymuję się dopiero przy Poleczki. Czasem trafią mnie
    te przy S2 czy w Pyrach. A jak warunki nie pozwalają szybciej jechać
    to problem tkwi w przepustowości Puławskiej, a nie zielonej fali
    - tego nie unikniesz.