  • Data: 2013-07-04 21:25:43
    Temat: Re: poprawa bezpieczeństwa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Jul 2013, Pawel O'Pajak wrote:

    > Ale ja nie o Galasie, to osobna sprawa

    Dobra dobra :)
    Jak się odnosiłem do bardzo konkretnej tezy o "każdym
    skrzyżowaniu na Puławskiej" poza wspominanym.
    Wcale tak nie jest, a skrzyżowanie j.w. to wzorcowy
    przykład z zupełną już bezsensownością przycisków,
    tym bardziej, że tam NIE MA możliwości "pominięcia
    fazy" ze względu na poprzeczny ruch pojazdów.

    > Mowimy o tym jak MOZNA rozwiazac rozne zagadnienia
    > komunikacyjne.

    Ale ja skrytykowałem bardzo konkretną tezę, a nie
    "zagadnienie"!

    > Analogia z fala stojaca jest bardzo dobra, pod warunkiem spelnienia
    > kryteriow, o ktorych sam pisales. Fakty sa takie, ze jak prowadzi moja
    Zona,
    > ktora "brzydzi sie" 5 biegiem, wyprzedzaja ja kapelusze i taksowkarze i
    > trzyma te nieszczesne 50, to stoimy niemal na kazdych swiatlach. Jesli
    ja
    > wracam pozno w nocy, to jade bez problemu. Jesli warunki na to nie
    pozwalaja
    > i jade 50, to stoje prawie na kazdych swiatlach.

    Zwyczajnie niemożliwe.
    Albo w zapodanych warunkach nie jedziesz 100 albo nie jedziesz 50.

    > Kazdy wypadek moze byc smiertelny, jesli w danym miejscu systematycznie
    > zdarzają sie stluczki, to w koncu i czarny worek za parawanem "Policja"
    sie
    > pojawi - kwestia nie czy, tylko kiedy:-(

    To prawda, dlatego nie pytałem występowanie, a o LICZBĘ.
    5 wypadków z ofiarami wobec 70 stłuczek plus dwie ofiary
    mimo wszystko daje różnicę "na korzyść ofiar".

    pzdr, Gotfryd