  • Data: 2021-12-14 06:57:28
    Temat: Re: polski samochod elektryczny
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2021 o 21:42, heby pisze:

    > Przecietny gównasamochód z okolic Dacii/Fiata to dalej 99% mechanika.
    >
    > W elektrykach niewiele się zmienia - poza częścią która odpowiada za
    > ładowanie/sterowanie, reszta softu zbędna (czyli systemy multimedialne
    > itp duperele). Systemy autonomiczne nie zależą od tego czy to elektryk
    > czy spalinowy i są opcją a nie czymś niezbędnym.
    >
    > Nie, dalej 99% samochodu, to mechanika, nawet w elektryku.

    Bez ECU to zwykły złom jest. A ECU zawiera oprogramowanie nad którym
    długo pracowano. Może Ci się wydaje, że umiałbyś pyknąć taki program w
    minutę, ale tak nie jest na pewno. Dokładniej, nie masz bladegp pojęcia
    jak taki program napisać i przetestować.

    > Jak już zrobimy te 99% mechaniki, no, powiedzmy 50.1%, to możemy sobie
    > mówić o "polskim samochodzie". Na razie wszystkie te żałosne zabawki to
    > składaki wyklepane młotkiem w garażu gdzie jedyne co jest w Polsce
    > robione, to rendery a i tu nie mam pewności.

    Mogą wszystkie części być chińskie a samochód polski. Bo właśnie
    chińczyk "wyklepie w garażu" coś, co ktoś inny zaprojektował.