  • Data: 2017-03-10 06:30:59
    Temat: Re: polski samochod elektryczny
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 marca 2017 19:41:46 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Albo stali sie na nia odporniejsi :-)

    Wnioskujesz po wyniku ostatnich wyborów?

    > No ...
    > -chetny jak widac jest,

    Ja też byłem. A mieszkając w Kopenhadze omal nie kupiłem Twizyego.

    > -zarobki wzrosly, a elektronika potaniala,

    Małobite Golfy też potaniały

    > -sporo ludzi przeprowadzilo sie do "domku za miastem". Albo na
    > peryferiach. samochodem dojezdzaja.

    To prawda, ale w blokowiskach ilość miejsca do zaparkowania kolejnego samochodu
    spadła do zera. Na dodatek jak patrzyłem na potok tych ludzi z domków za miastem co
    rano siedzących w swoich samochodzikach i toczących się do miasta w tempie
    okołozerowym, to widzę analogiczne ograniczenia.

    > -z kolei np wroclaw sie zabudowal i w centrum zaparkowac sie nie da.

    > Ale .. w sytuacji gdy coraz wiecej ludzi na bezrobociu, to moze to
    > jest koniecznosc ?

    Postprawda. Po pierwsze to w Polsce coraz mniej ludzi jest na bezrobociu, mało tego:
    coraz mniej zatrudnionych przyznaje że myśli o zmianie pracy. Po drugie, jak
    bezrobotnemu pokażesz produkt na który go nie stać to niczego nie osiągniesz.

    > Ale za bony bedzie mozna kupic tylko te jedynie sluszne :-)

    > Tak nawiasem mowiac/pytajac. Rzad niemiecki doplacal do wiatrakow i
    > PV. Tzn obywatel doplacali.
    > Teraz Niemcy maja nadmiar "ekologicznego pradu". I sprzedaja nam.
    >
    > No i jak to oceniac ?
    > -zle, nie chalo sie nam "inwestowac", to teraz polscy gornicy nie maja
    > pracy,
    > -dobrze, Niemcy doplacaja, a my korzystamy, robmy tak dalej,
    > -pojsc w slady i stawiac PV ? Ale za doplata, czy bez ?

    W czasach postprawdy każdy bulshit jest dobry, zależy komu i co chcesz udowodnić.