    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: polski samochod elektryczny
    Date: Thu, 9 Mar 2017 10:57:44 +0100
    <5...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <8...@g...com>
    <o9pagn$88f$1@dont-email.me>
    <58c035c7$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 08.03.2017 o 17:48, J.F. pisze:
    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale czemu mialoby hybrydy popierac ?
    > To tak samo smrodzi z rury, no moze troche mniej niz diesel.
    >
    > Hybrydy z mozliwoscia doladowania ... o, to moze byc ciekawe.

    PHEV jest dokładnie taką hybrydą

    > Tylko z rezerwa trzeba liczyc 70km, a z rezerwa na zuzycie baterii - 150
    > km.
    > I wychodzi Tesla.

    cena - przynajmniej na tą chwilę blokuje zakup takiego rozwiązania.
    (większy wydatek na początek nie zwróci się w trakcie eksploatacji - a
    to autko służy tylko na dojazdy do pracy, więc sumaryczne koszty są ważne)

    > Realnie patrzac - z tego konkursu na szybko to moze Melex wyjsc.
    > A cos lepszego - za 10 lat. I wtedy moze sie doplaty pojawia, chyba, ze
    > nastepca Morawieckiego sie postara, aby wszystkie jego pomysly trafily
    > do prokuratury :-)

    za 10lat to wszystkie firmy będą miały w ofercie po parę elektrykó a my
    nadal będziemy robić konkursy :)