  • Data: 2017-03-09 23:49:35
    Temat: Re: polski samochod elektryczny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Dlaczego ? Nasa nie robila podobnych konkursow na rakiety kosmiczne ?

    W tej chwili zadaje się korzystają z rakiet gościa, co je zrobił bez
    oglądania się na konkursy. Konkursów na rakiety w ogóle nie pamiętam,
    musiały mi umknąć. Kojarzę tylko takie ma łaziki, marsjańskie czy
    księżycowe. Studenci w nich brali udział. Ale jakoś nieprofesjonalnie
    to wszystko zorganizowanie -- studenteria kleci śrubki po uważaniu,
    wcale nie patrzy na artystyczne wizualizacje wyłonione w poprzednim
    konkursie.

    > Moze mysli tak jak Konrad - to sie nie sprzeda, wiec po co w to
    > wchodzic.

    Tyle zainwestowali w firmę, to niech chociaż sto tysięcy się zwróci.

    > A tu jest szansa na rzadowe wsparcie - jak wszystko zawiedzie,
    > to niech rzad kupi 100 samochodzikow do obslugi ministerstw :-)

    Dopiero jak będzie trzeci etap konkursu. Na opancerzenie.

    > Ale nie rozdaja 100 tysiecy :-)

    Dwie bańki dla dziewięciolatka, to czemu nie stówka dla przedszkolaka?

    --
    Jarek