    Date: Tue, 24 Feb 2015 22:34:32 +0100
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: polska bieda

    W dniu 2015-02-23 o 23:55, J.F. pisze:

    > Nie mowie nie, ale ... masz wybor - powiedzmy 2500 na reke, lub 2000
    > plus wieksza skladka na ZUS. Co wybierasz ?
    > Szczegolnie jak slyszysz ze na emerytury w przyszlosci nie starczy :-)
    >
    > Oczywscie w razie zwolnienia czy wypadku lepiej miec wyzsza pensje
    > oficjalna ...

    W takim wypadku lepiej jest mieć większą gotówkę na kupce, bo na NFZ i
    ZUS nie można liczyć.
    Dwa lata temu musiałem się poddać zabiegom operacyjnym i od dwóch lat
    szarpię się z ZUS-em po sądach, bo skur....ny kilkakrotnie próbowali
    mnie oszukać utrudniając dalsze leczenia i rehabilitację. Na podstawie
    dokumentacji, którą otrzymywałem z ZUS-u można by nakręcić niezłą
    komedię. W tej instytucji to chyba pracują jakieś bezmózgie paniusie,
    które pisma urzędowe tworzą metodą COPY-PASTE. Nie dziwota więc, że w
    dokumentach ZUS mylono moje personalia, okresy choroby, a nawet kody
    choroby. Wielokrotnie mi wstrzymywano zasiłek chorobowy. Orzecznicy to
    hochsztaplerzy, którzy zajmują się irydologią, bo ich badania polegają
    na patrzeniu w oczy i na tej podstawie oceniają czy osoba jest zdrowa
    czy też nie, którzy mają na celu wyprowadzić człowieka z równowagi przed
    "niby badaniem". Pierwsza wizyty w wyznaczonym terminie i o wyznaczonej
    godzinie i od razu z pyskiem do mnie, że on mnie tu już wyczytuje od pół
    godziny, a mnie nie ma. Noż kur.... nie dość, że byłem pod jego
    gabinetem 40 minut przed czasem to mnie jeszcze przetrzymał prawie
    godzinę pod drzwiami, na których widniał napis "czekać na wezwanie" i
    dopiero jak się upomniałem to się raczył mną zainteresować, oczywiście
    wyskakując na mnie z pyskiem.
    Niestety nie mam jeszcze problemów ze słuchem, a gość kilka razy wyłaził
    i wyczytywał inne osoby, których nie było.
    Łamanie prawa, powoływanie się na ustawy wstecz to kolejne przykłady z
    jakimi miałem do czynienia w ZUS-ie.
    Ile osób w ten sposób ta banda wychujała?
    Gdyby nie to, że jestem uparty i dociekliwy oraz to, że potrafię znaleźć
    odpowiednie paragrafy, to byłbym kolejnym wychujanym przez ZUS.
    Na szczęście biegły sądowy i sąd uznali moje racje.

    NFZ to druga, podobna, chora instytucja, która płaci za badania, a nie
    za efekty leczenia, dlatego zdiagnozowanie mojej choroby trwało kilka
    lat. I nie pomogło nawet to, że mało nie zarabiałem i płaciłem podwójnie
    składkę zdrowotną.