    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: polesingowiec do grania
    Date: Fri, 7 Sep 2018 23:57:06 +0200
    <pmm2ot$1o9$2@node1.news.atman.pl> <pmmp5a$o9i$2@node1.news.atman.pl>
    <pmn28g$1kb$3@node1.news.atman.pl> <pmo6bk$sln$1@node2.news.atman.pl>
    <pmojar$gg8$1@node1.news.atman.pl> <pmpb8i$v3a$1@node2.news.atman.pl>
    <pmpcpe$a8t$1@node1.news.atman.pl> <pmpdrf$r2r$1@dont-email.me>
    <pmquet$p88$1@node1.news.atman.pl> <pmr14u$fqs$1@node2.news.atman.pl>
    <pmr8ef$37i$1@node1.news.atman.pl> <pmrcba$qhr$1@node2.news.atman.pl>
    <pmrejh$9ct$1@node1.news.atman.pl> <pmrham$v31$1@node2.news.atman.pl>
    <pmrpkr$kg4$1@node1.news.atman.pl> <pmruju$bl4$1@node2.news.atman.pl>
    <pms2ue$fi7$1@node2.news.atman.pl> <pms7lr$31b$1@node1.news.atman.pl>
    <pmt8b3$g9r$1@node2.news.atman.pl> <pmtgoi$a2k$1@node1.news.atman.pl>
    <pmtkvc$e7u$1@node1.news.atman.pl> <pmto2c$h9a$1@node1.news.atman.pl>
    <pmttp8$n34$1@node1.news.atman.pl> <pmu04o$pg3$1@node1.news.atman.pl>
    <pmucrp$6lu$1@node1.news.atman.pl> <pmuhsp$blp$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2018-09-07 o 21:00, knrdz pisze:

    > Czas wrócić do podstawówki i przypomnieć sobie odmianę czasowników przez
    > osoby
    > https://sciaga.pl/slowniki-tematyczne/3351/osoby-cza
    sownika/
    > My "twierdzimy", oni "twierdzą". Np. z kolegą z którym gram na pecetach
    > twierdzimy że", ale "Sam gwno wiem, ale słyszałem jak pecetowi gracze
    > twierdzą że".

    Czas zauważyć że zmieniasz temat dyskusji.
    Nie pierwszy raz zresztą.

    > "ADFy z sieci" zawierające amigowe gry takie jak Another World nie
    > należą do "tego co darmowe w sieci", z wyjątkiem złodziejów którzy nie
    > kupują gier bo są za stare żeby za nie płacić (takie nazywają
    > "abandonware", albo za drogie, albo z jakiegoś innego durnego powodu,
    > np. że "wydawca wprowadził drastyczny DRM, zrobię mu na złość i nie
    > kupię, ale zagrać i tak zagram, bo ukradnę". Wszystkie te przypadki z
    > "abandonware" włącznie to piractwo, więc kradzież własności intelektualnej.

    No masz a granie w sieci bez płacenia abonamentu to komunizm. :-)

    > Widzę po sobie, choć z komputerów korzystam od wielu lat to odkąd mam
    > tablety większość rzeczy robię na nich. Mam też styczność z "normalnymi"
    > użytkownikami komputerów, takimi co kupili notebooka 10+ lat temu i dziś
    > potrzebują tylko nowego systemu bo im nie działa na Viście Firefox albo
    > Chrome, bo przeglądarka www to jedyna aplikacja z której korzystają.

    Jak czytam brednie jakie piszesz to uważam zenie jesteś miarodajnym
    przykładem. O tym że interpretujesz to w sposób: skoro ja tak wolę to
    inni też powinni to nawet już pisałem.

> [...]
    > mniej niż kosztuje JEDNA gra), czy też łudzić się "darmowym"
    > multiplayerem ale zamiast kupić egzemplarz gry zapłacić jedynie za
    > ograniczone prawo do grania w tę grę, aż się temu kto ci tę grę
    > wypożycza z jakiegoś powodu "odwidzi". Masz prawo wyboru, skoro wolisz
    > się oszukiwać, twoja wola, ale nie wciskaj innym kitu że masz coś "za
    > darmo", za ten bezabonamentowy multiplayer przehandlowałeś w momencie
    > zakupu większość swoich praw konsumenta. W tym prawo do zwrotu towaru
    > jeśli okaże się wadliwy (czytaj: gra jest tak zabugowana że bardziej

    Ty sporo rzeczy nie wiedziałeś.

    > To przeczytaj co napisałeś. Że kupno peceta do grania daje okazję do
    > nauczenia się czegoś pożytecznego, w przeciwieństwie do zakupu konsoli.
    > Jedyne czego się dziecko wtedy nauczy to praktycznego znaczenia
    > powiedzenia "nie wszystko złoto co się świeci", gdy po miesiącu znudzi
    > mu się "darmowy multiplayer" i spróbuje odsprzedać komuś innemu
    > niepotrzebną już grę, by mieć kasę na nową.

    Zakładasz że będzie tylko grać, tak jak na konsoli. :-)

    > Za korzystanie z usług sieciowych płacą na konsolach ci którzy chcą. Od
    > samego początku przecież to piszę. Za to na pecetach za możliwość grania
    > w sieci bez płacenia dodatkowych abonamentów płacą od lat wszyscy
    > pecetowcy, czy grają w sieci, czy nie, nawet ci którzy kupują wyłącznie
    > gry dla jednego gracza, jak wspomniany już Shadow of the Tomb Raider.
    > Płacą słono - przehandlowali za to możliwość kupienia gry, teraz płacą
    > tyle samo za jej wypożyczenie.

    Za gry do PC też płacą tylko ci którzy chcą, nikt im broni do skroni nie
    przystawia i każe kupić.

> [...]
    > abonamentu. Np. wszystkich abonentów PS+ jest ok. 30 milionów, na PS4,
    > PS3 i Vitę, gdy samych PS4 sprzedano już ponad 82 miliony. A część z
    > tych abonentów płaci z przyzwyczajenia, tak jak za Spotify czy Netflixa,
    > bo się im samo pobiera, choć korzystają okazjonalnie, część z kolei
    > korzysta z tej usługi przede wszystkim dla darmowych gier, bo wbrew temu
    > co wyśmiewałeś, dostając rocznie 24 gry za około 200 zł to się po prostu
    > opłaca, wystarczy że z tych 24 gier spodoba się co piąta i już wychodzi
    > taniej niż kupowanie nawet na mocnych promocjach.

    Chyba jednak nie zrozumiałeś pytania.

> [...]
    > konsolach to nie jest problem skoro w tej cenie dostaje się jeszcze co
    > miesiąc co najmniej 2 gry, postanowiłeś zacząć trollowanie o "darmowych
    > ADFach z sieci", a gdy ci wypomniałem że to promowanie piractwa zamiast
    > przeprosić i zamilknąć wolisz dalej uprawiać swój trolling. Nawet jeśli
    > szczerze uważasz że rozwiązanie "pecetowe" czyli wypożyczanie gier w
    > cenie kupowania jest lepsze niż abonament na multi i darmowe gry to
    > jesteś w mniejszości, gry na konsole sprzedają się lepiej niż na pecety,
    > a z drugiej strony pecetowcy też opłacają takie abonamenty (np. Humble

    Trollowanie to jednak ty.
    I ten optymista który uznał że na pytanie o kabriolet zaproponuje
    ciężarówkę.
    Bo dla was skoro to samochód i to samochód to będziecie wciskać to
    co uważacie za lepsze dla was. W końcu jak ciężarówka za duża to ma
    jeszcze telefon czy tablet, przepraszam motocykl lub rower w tym
    porównaniu.

> [...]
    > albo używaną, pograć, sprzedać, dołożyć parę złotych (albo i nie
    > dokładać) i kupić następną" potrafisz wywnioskować rzeczy których tam
    > nie ma, np. to ze mam konsolę (jaką?), albo nawet że gram na konsoli.
    > Nie napisałem tam nawet że jakąkolwiek grę konsolową kupiłem czy
    > sprzedałem. A może to znowu te braki z podstawówki, nie tylko odmiana
    > czasowników ale i czytanie ze zrozumieniem, zamiast szukania treści
    > między wierszami? Podpowiem, że jedyną informacją jaka jest w tych
    > trzech zdaniach zawarta jest to, że multiplayer w grach ma dla mnie

    Jak dobrze poszukasz to znajdziesz jeszcze kilka ciekawych wątków w
    których brałem udział. Nie krepuj się, podlinkuj i udawaj że nie
    widzisz pytań jaki to ma związek z omawianym tematem.
    Takie udawanie i omijanie krępujących cie pytań wychodzi ci bardzo
    ładnie. Trzymaj tak dalej.