    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: podatek od krzyza wprowadzili :D
    Date: Thu, 5 Jan 2012 09:32:27 +0100

    news:3kmond0m2dq2$.1j7awpqa0l1t.dlg@40tude.net...

    > Tobie nie pozwola, sami byc moze zbuduja :-)

    A żebyś wiedział!
    Mieszkam przy niewielki lasie o pow. 250ha. W środku lasu znajduje się
    nieczynna strzelnica milicji obywatelskiej. Obiekty niszczały nikt się tym
    nie interesował, tylko paintbalowcy mieli super miejsce do uprawiania
    swojego hobby.
    Ostatnio miasto ogłosiło przetarg na ten teren. Kupiło ten teren
    przedsiębiorstwo oczyszczania i wywozu nieczystości. W gazecie wyczytałem że
    mają zamiar tam zbudować segregatornie śmieci..

    ...URWA W ŚRODKU LASU?