  • 31. Data: 2011-06-28 11:08:11
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > A mnie wkurwiają takie pizdy co mają więcej ambicji niż możliwości.
    > Dojeżdżam do jakiegoś TIRa zawalidrogi a z przeciwka zatwardzenie jak
    > chuj, co chwila się wychylam i sprawdzam czy jest pusto. Droga wolna chce
    > wyprzedzać a tu już zaczyna z prędkością furmanki wyprzedzać zza moich
    > pleców taka właśnie pizda. I moje 170 kucy wpierdala siano bo wieśniakowi
    > się wydaje że jego zaprzęg jest najszypciejszy. Sam bym kurwa chętnie
    > wpierdolił takiego cwela do rowu. Podejrzewam że jak pokażesz dodatkowe
    > 20s filmu to będzie tam właśnie taka sytuacja.

    Tez mnie wkurzaja sytuacje, gdy za jakims zawalidroga zbierze sie kilka
    samochodow i nagle ktos z polowy stawki albo jej konca sie wyrywa. Wiadomo,
    ze kazdy chce wyprzedzic i kultura by wymagala, zeby pozwolic na to kazdemu
    po kolei. Ten pierwszy za np. TIR-em jest w najgorszej sytuacji, bo najmniej
    widzi i musi sie ostroznie wychylac. Ci co sa dalej widza lepiej i czesto od
    razu sie wyrywaja. I to czym ktos jedzie jest najmniej wazne. Sam mam ponad
    250 KM i calkiem niezle przyspieszenie, ale sie nie wyrywam tylko czekam az
    po kolei wszyscy wyprzedza zawalidroge.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 32. Data: 2011-06-28 11:13:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DJ,

    Tuesday, June 28, 2011, 11:08:11 AM, you wrote:

    > Tez mnie wkurzaja sytuacje, gdy za jakims zawalidroga zbierze sie kilka
    > samochodow i nagle ktos z polowy stawki albo jej konca sie wyrywa.

    Ale po co się zbierają? Naradę robią? Było wyprzedzać a nie
    zastanawiać się nad diabli wiedzą czym.

    > Wiadomo, ze kazdy chce wyprzedzic i kultura by wymagala, zeby
    > pozwolic na to kazdemu po kolei.

    A ileż można czekać aż ta cipa z samego początku zechce wyprzedzić? I
    co to ma, kwa nać!, wspólnego z kulturą. widzę, że nie chce/nie
    potrafi wyprzedzić, to sam wyprzedzam.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2011-06-28 11:14:46
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-06-28 11:08, DJ pisze:

> [...]
    > po kolei. Ten pierwszy za np. TIR-em jest w najgorszej sytuacji, bo najmniej

    To niech się od TIRa odsunie. Gówno widzi bo jedzie za blisko.

> [...]
    > 250 KM i calkiem niezle przyspieszenie, ale sie nie wyrywam tylko czekam az

    To niech wyprzedza a nie czeka na zbawienie. A jak ma słaby silnik niech
    się ze skrzyni biegów nauczy korzystać. Redukcja do 3 nie boli naprawdę.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 34. Data: 2011-06-28 11:17:15
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > Ja zazwyczaj w takiej sytuacji hamuję
    > równocześnie z trąbieniem ale zdarza mi się też próba sił.

    ?!
    Próba sił?!
    Nosz kurwa nie mam słów :/
    Kto szybszy? Kto głupszy? Kto twardszy? Kto-kogo?
    Zachowaj sobie takie zagrywki na zamknięty tor i grono chętnych, którzy
    mają podobne zamiary - wtedy owszem, to jest fajna zabawa. Ale nie na
    drodze!

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 35. Data: 2011-06-28 11:20:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello LEPEK,

    Tuesday, June 28, 2011, 11:17:15 AM, you wrote:

    > ?!
    > Próba sił?!
    > Nosz kurwa nie mam słów :/

    Ale ciąć potrafisz - napisałem wyraźnie w jakiej sytuacji.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-06-28 11:28:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jun 2011 11:08:11 +0200, DJ

    > Tez mnie wkurzaja sytuacje, gdy za jakims zawalidroga zbierze sie kilka
    > samochodow i nagle ktos z polowy stawki albo jej konca sie wyrywa.

    Ale kto tu się wyrywał? Widziałeś akcję podjętą przez Cytrynę? Nie było
    żadnej. Dopiero jak obok znalazł się Opel, to się w końcu obudził -- ale to
    już deczko za późno.

    --
    Pozdor Myjk

  • 37. Data: 2011-06-28 11:31:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jun 2011 10:41:41 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > ale zdarza mi się też próba sił.

    Co takiego?

    Oczywiście, czasem trzeba wcisnąć gaz zamiast hamulca (sam miałem taką
    sytuację, dostałem w lewy tylny błotnik -- zabrakło mi pół metra by uniknąć
    kolizji, albo tak z 60 KM pod maską, tudzież lepszego przełożenia), ale w
    takiej sytuacji próbą sił bym tego nie nazwał.

    --
    Pozdor Myjk

  • 38. Data: 2011-06-28 11:32:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jun 2011 11:20:28 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Ale ciąć potrafisz - napisałem wyraźnie w jakiej sytuacji.

    Trochę źle to napisałeś i dlatego. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 39. Data: 2011-06-28 11:33:18
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 11:08:11 +0200, DJ napisał(a):

> [...]
    > po kolei. Ten pierwszy za np. TIR-em jest w najgorszej sytuacji, bo najmniej

    To po co wisi na tyłku TIRa? Nie może dać trochę odstępu, by zapewnić sobie
    widoczność? Taka sierota potrafi dziesiątki kilometrów jechać tuż za
    ciężarówką i bać się ją wyprzedzić - nie ma najmniejszego sensu czekać aż
    się wykokosi. Tylko trzeba uważać by nie skończyć jak ten z opla.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 40. Data: 2011-06-28 11:37:17
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > Ale ciąć potrafisz - napisałem wyraźnie w jakiej sytuacji.

    "Jednak nie z rowem po lewej - tylko wtedy, gdy mam gdzie uciec."

    Mimo wszystko uważam, że podczas wyprzedzania nie ma miejsca na takie
    zachowania. Jak widzę, że ktoś zachowuje się niepewnie, albo wręcz
    złośliwie, to staram się jechać tak, abym nie musiał nigdzie uciekać:
    hamuję, puszczam, wyprzedzam wtedy, kiedy już mogę - staram się niczego
    nie udowadniać przy takich prędkościach.

    Pozdr,