    From: LEPEK <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Date: Tue, 28 Jun 2011 11:37:17 +0200

    > Ale ciąć potrafisz - napisałem wyraźnie w jakiej sytuacji.

    "Jednak nie z rowem po lewej - tylko wtedy, gdy mam gdzie uciec."

    Mimo wszystko uważam, że podczas wyprzedzania nie ma miejsca na takie
    zachowania. Jak widzę, że ktoś zachowuje się niepewnie, albo wręcz
    złośliwie, to staram się jechać tak, abym nie musiał nigdzie uciekać:
    hamuję, puszczam, wyprzedzam wtedy, kiedy już mogę - staram się niczego
    nie udowadniać przy takich prędkościach.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm