  • 191. Data: 2011-06-30 09:06:26
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 29 Jun 2011 21:37:54 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Witaj w klubie.

    Spoko, spoko. Ja jestem dopiero na początku tej drogi, są takie
    dni, kiedy jeszcze zdarza mi się popycić :)

    r.
    _____________

  • 192. Data: 2011-06-30 09:06:57
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 29 Jun 2011 22:04:05 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > A może by tak wydawać PJ dopiero od 30-tego roku życia? ;)

    A dlaczego nie 50-ego? ;>

    r.
    _____________

  • 193. Data: 2011-06-30 09:11:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    -ho.pl>:

    > Nie zrozumie,

    Że niby ja?

    > że na osobówkę też było za mało miejsca

    Też? Czyli nie wyprzedził?

    > i zmieścił się tylko
    > dlatego, że ta osobówka zwolniła

    A o tym mowy nie było.

    > i z kilku-kilkunastu metrów

    Kilka to dwa, czy dziewięć?
    A kilkanaście, to już pozwala na zmieszczenie się samochodem o długości
    5 metrów...

    > zrobiło się kilkadziesiąt metrów

    30? 60? 80?
    ;>

    > . w które sie ledwie
    > wpasował

    To wyprzedzał tir z przyczepą?
    ;>>>

    Macie ewidentne problemy z określaniem odległości.

    --
    Bydlę

  • 194. Data: 2011-06-30 11:24:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-30 09:06:57 +0200, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> said:

    > A dlaczego nie 50-ego? ;>

    A po co wam to ego?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 195. Data: 2011-06-30 13:08:16
    Od: s2p <s...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 10:51, DoQ pisze:

    > Tia, zbaraniał. Ale z odnalezieniem i użyciem klaksonu nie miał
    > większego problemu...
    > W sumie co mu szkodzi, samochód firmowy w leasingu.
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Pewno, w dupie byłeś, gówno widziałeś.

  • 196. Data: 2011-06-30 13:15:20
    Od: s2p <s...@o...pl>

    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    layer_embedded

    > pomijając fakt bezprzecznej winy wyprzedzanego chcialem zauważyć, ze
    > miast naciskać klaskon trzeba było cisnąć hamulec i pewnie nie
    > oberwałbyś od xary a tym samym oszczędziłbyś sobie kłopotu..

    Albo zaliczył by dachowanie.Tylko aktorzy robią właściwe rzeczy we
    właściwym czasie.
    Całe szczęście że nic nikomu się nie stało, złom się przetopi i
    powstanie nowe auto:)

  • 197. Data: 2011-06-30 13:40:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-06-2011 13:08, s2p pisze:

    > Pewno, w dupie byłeś, gówno widziałeś.

    Trzeba było się nie wypinać.

  • 198. Data: 2011-06-30 14:07:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 30 Jun 2011 11:24:00 +0200, Bydlę <p...@g...com>
    wrote:

    > A po co wam to ego?
    > ;>>>

    Lubię swoje ego :>

    r.
    _____________

  • 199. Data: 2011-06-30 16:31:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-30 09:06, Robert Rędziak pisze:

    > A dlaczego nie 50-ego? ;>

    Bo po 60-tym należałoby już wysyłać na okresowe badania przedłużające
    ważność PJ. 10 lat - trochę mało. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 200. Data: 2011-06-30 19:35:22
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    -ho.pl>:

    > Że niby ja?

    Skoro się poczuwasz...

    > Też? Czyli nie wyprzedził?
    > A o tym mowy nie było.

    O wielu rzeczach nie było mowy.

    > Kilka to dwa, czy dziewięć?

    pinćset

    > A kilkanaście, to już pozwala na zmieszczenie się samochodem o długości
    > 5 metrów...

    > 30? 60? 80?
    > ;>

    pinćset

    > To wyprzedzał tir z przyczepą?

    Usiłował, ale mu nie wyszło

    > Macie ewidentne problemy z określaniem odległości.

    Mogę odpowiedzieć tylko za siebie -- nigdy Bydlę nie było przewożone
    pojazdem, którym kierowałem.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]