-
111. Data: 2011-06-28 20:43:37
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Shrek,
Tuesday, June 28, 2011, 7:50:32 PM, you wrote:
>> Cóż - już się przekonaliśmy, że czytają grupę różni ludzie
> Jakieś szczegóły?
Pytasz o konkrety starego sklerotyka? Ja pamiętam tylko tyle, że jakaś
dyskusja tutaj skończyła się kiedyś dziwną interwencją. Szczegóły?
Zabij - nie pamiętam.
Swoją drogą - naprawdę jesteś zaskoczony tym, że najbardziej (kiedyś -
nie wiem, jak dzisiaj) obleganą polską grupę dyskusyjną czytają ludzie
różnych zawodów? Na pewno znajdzie się wśród czytelników niejeden
policjant i niejeden prawnik...
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
112. Data: 2011-06-28 20:46:53
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 28-06-2011 20:30, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Jak ten z tyłu zdąży się wkurrzyć, że nie wyprzedzasz i jeszcze Ciebie
> wyprzedzi, to na pewno było wystarczająco miejsca na wyprzedzenie tej
> ciężarówki.
Nie zrozumiałeś chyba - mowa jest o tym że wyprzedzi tylko MNIE (nie
_jeszcze_ mnie) i sam zostanie za ciężarówką.
Pozdrawiam
Paweł
-
113. Data: 2011-06-28 20:48:35
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Robert,
Tuesday, June 28, 2011, 8:21:12 PM, you wrote:
>>>> Jesteś pierwszy - skoro szybki chłoptaś daje radę wyprzedzać, to
>>>> dlaczego Ty nie wyprzedzasz?
>>> Ciężarówki nie dał rady, skoro się wcisnął przed nos.
>> Ciążarówki _i_ osobówki, skarbie.
> I wcisnął się przed nos temu, który jechał _za_ ciężarówką.
> Chyba widzę pewną sprzeczność lub niezrozumienie. Za bardzo się
> skupiłeś na słowe ,,wyprzedził'', kwiatuszku.
Robaczku, nie dał radę wyprzedzić _dwóch_ pojazdów. To nie oznacza, że
Ty nie dałbyś radę wyprzedzić jednego, gdybyś się tylko postarał i na
przykład zredukował. :*
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
114. Data: 2011-06-28 20:53:51
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Robert,
Tuesday, June 28, 2011, 8:23:14 PM, you wrote:
>> ALe po co kupowales mocniejsze auto, skoro i tak nie masz cisnienia
>> :-)
> Żeby:
> a) jeździć sobie leniwie,
I zapomnieć, że biegi da się redukować...
Miałem kiedyś zabawną sytuację z 350Z na A4 - dojechał do mnie, jak
męczyłem się za wyścigiem ślimaków i bez sensu pomigał mi światłami.
Zredukowałem jak tylko można było i pojechałem przed siebie. On został
na wysokim biegu i dogonił mnie dopiero po kilku kilometrach. Ubaw
nieprawdopodobny.
[...]
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
115. Data: 2011-06-28 20:56:58
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Tue, 28 Jun 2011 20:48:35 +0200, RoMan Mandziejewicz
<r...@p...pl> wrote:
> Robaczku, nie dał radę wyprzedzić _dwóch_ pojazdów. To nie oznacza, że
> Ty nie dałbyś radę wyprzedzić jednego, gdybyś się tylko postarał i na
> przykład zredukował. :*
Piszę do Ciebie powoli, bo wiem że czytasz powoli. Zanim
zredukuję, upewnię się że mogę w ogóle wyprzedzać. Są dwie
metody: jedna, odpuścić trochę i zrobić odstęp do poprzednika,
druga wyjechać kawałkiem auta na przeciwny pas. Zanim znów
zaczniesz przynudzać o redukowaniu i wyprzedzaniu, cofnij taśmę
i zacznij mysleć chronologicznie.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
116. Data: 2011-06-28 20:57:55
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Robert,
Tuesday, June 28, 2011, 8:38:49 PM, you wrote:
>> I znów zapomniałeś
> Nie projektuj swoich problemów, które musisz łatać lecytyną, na
> innych.
Ale ja nie mam problemu z redukcją takiego, ja ma zdecydowania
większość jeżdzących tymi 170KM potworami. I ja nie mam problemu z
wjeżdżającymi pomiędzy mnie a ciężarówkę. Pomimo ledwie 106KM w 13
letnim, niespełna tonowym pojeździe.
[...]
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
117. Data: 2011-06-28 20:58:41
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Tue, 28 Jun 2011 20:53:51 +0200, RoMan Mandziejewicz
<r...@p...pl> wrote:
> Miałem kiedyś zabawną sytuację z 350Z na A4 - dojechał do mnie, jak
> męczyłem się za wyścigiem ślimaków i bez sensu pomigał mi światłami.
Widać jednak nie miał ciśnienia. Albo miałeś Lanosa WRC. Miałeś,
miałeś?
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
118. Data: 2011-06-28 20:59:21
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello DoQ,
Tuesday, June 28, 2011, 8:46:53 PM, you wrote:
>> Jak ten z tyłu zdąży się wkurrzyć, że nie wyprzedzasz i jeszcze Ciebie
>> wyprzedzi, to na pewno było wystarczająco miejsca na wyprzedzenie tej
>> ciężarówki.
> Nie zrozumiałeś chyba - mowa jest o tym że wyprzedzi tylko MNIE (nie
> _jeszcze_ mnie) i sam zostanie za ciężarówką.
Zrozumiałem - wyprzedzi jeden pojazd. Ty terż mogłeś wyprzedzić jeden
pojazd ale tego nie zrobiłeś.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
119. Data: 2011-06-28 21:04:32
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Robert,
Tuesday, June 28, 2011, 8:56:58 PM, you wrote:
>> Robaczku, nie dał radę wyprzedzić _dwóch_ pojazdów. To nie oznacza, że
>> Ty nie dałbyś radę wyprzedzić jednego, gdybyś się tylko postarał i na
>> przykład zredukował. :*
> Piszę do Ciebie powoli, bo wiem że czytasz powoli. Zanim
> zredukuję, upewnię się że mogę w ogóle wyprzedzać. Są dwie
> metody: jedna, odpuścić trochę i zrobić odstęp do poprzednika,
> druga wyjechać kawałkiem auta na przeciwny pas. Zanim znów
> zaczniesz przynudzać o redukowaniu i wyprzedzaniu, cofnij taśmę
> i zacznij mysleć chronologicznie.
Ależ ja myślę chronologicznie i jeśli zamierza wyprzedzać, to redukuję
_wcześniej_ a nie marnuję czas i nerwy innym.
I nie napędzaj się tak strasznie, bo jest to spokojna dyskusja a nie
jazda 170KM potworem ;P
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
120. Data: 2011-06-28 21:05:50
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Robert,
Tuesday, June 28, 2011, 8:58:41 PM, you wrote:
>> Miałem kiedyś zabawną sytuację z 350Z na A4 - dojechał do mnie, jak
>> męczyłem się za wyścigiem ślimaków i bez sensu pomigał mi światłami.
> Widać jednak nie miał ciśnienia.
To po co mrugał? On po prostu ufał mocy i nie zredukował. A ciśnienie
miał, skoro mnie gonił.
> Albo miałeś Lanosa WRC. Miałeś, miałeś?
Seryjny SX. Mój mechanik nazywa mnie katem ;)
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)