  • Data: 2015-05-20 16:35:01
    Temat: Re: pieszy vs osobówka
    Od: "bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:mjg9i3$o35$2@node1.news.atman.pl...

    > Umiem, tylko po co? Skoro fakt, że tak jest na całym świecie jest
    > wystarczającym uzasadnienie.

    Nie jest - Twoje wyjasnienie nalezy do katalogu wyjasnien zdesperowanych
    rodzicow, nie wiedzacych jak odpowiedziec dziecku (typu: "a lekcje
    odrobiles?") ;)

    >W innych gałęziach ci wytłumaczyli dlaczego w normalnych sytuacjach nie
    >wykorzystuje się hamulców magnetycznych.

    To tez niczego nie wnosi - takze samochody nie hamuja awaryjnie w normalnych
    sytuacjach. Nie zmienia to jednak faktu, ze w razie potrzeby tramwaj jest w
    stanie efektywnie hamowac.

    > Jak nie, jak tak. Przyjęło się, że dobrze jak zasady ruchu drogowego są
    > jednolite na całym świecie - i to jest powód, żeby skoro tramwaje miały
    > pierwszenśtwo na całym świecie to również u nas.

    W filmie "faceci w czerni" jest taki narodek zyjacy w szafce agenta. Oni tez
    nie wnikali w powody, wystarczalo im bezrozumne kultywowanie :).

    > Patrz pierwszy akapit.

    Patrz moja odpowiedz na niego :)

    bart