  • Data: 2015-05-20 19:38:25
    Temat: Re: pieszy vs osobówka
    Od: "bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo nieświadomości polskich kierowców, że obowiązuje zapis
    > z konwencji (i żaden "lokalny" przepis o "niewtargiwaniu"
    > tego naruszyć nie może) wiem od lat, a tylko opisy
    > "niesprawiedliwych" wyroków w wypadkach wskazują, że
    > coś jest nie tak w rozbieżności między prewencją (w której
    > w tym przypadku *nie* wystawia się mandatów za niezgodne
    > z prawem zachowanie) a karaniem (kiedy to kierowca jest
    > uznany winnym).
    >
    > A to jest mało śmieszne.
    >
    > Idzie oczywiście o odbiór wyroku przez kierowców, argumentujących
    > tak jak Ty.
> [...]

    Wiesz, rzady roznych krajow robia rozne glupoty, w tym tworza i podpisuja
    zyczeniowe prawo, co jednak w zaden sposob nie nadaje tym prawom cech prawdy
    objawionej oraz zawiesza praw fizyki. :)

    I wlasnie dobrze, ze niektore nasze sady sa w stanie uzyc mozgu i postawic
    logiczne myslenie przez bzdurnym prawem. Nie ma zadnego powodu, aby klekac
    przez przepisem, ktory z punktu widzenia fizyki jest absurdalny.

    bart