  • Data: 2015-05-20 17:34:32
    Temat: Re: pieszy vs osobówka
    Od: "bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:mji523$k82$2@node1.news.atman.pl...

    > No dobra - swoje zdanie wyraziłeś, a teraz czekamy na argumenty.

    Argumenty sa wlasnie takie, jakie przedstawilem w innej czesci tego watku. W
    skrocie i dla przypomnienia: zasada, ze "mniejszy" ustepuje pierwszenstwa
    "wiekszemu" jest naturalna i wynika z regul fizyki; administracyjna zmiana
    ukladu praw i obowiazkow nie spowoduje, ze uda sie oszukac fizyke, za to
    przyczynia sie do zgubnego pogladu pieszego, ze "skoro oto mam
    pierwszenstwo, to jestem bosko nietykalny".

    bart