-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.62.MISM
ATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "bartosz" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
<555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
<555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<mjedr8$nug$1@node1.news.atman.pl>
<555b3c9b$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<mjg4ao$ibt$1@node1.news.atman.pl>
<555b9bfb$2$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<mjg9i3$o35$2@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Date: Wed, 20 May 2015 16:35:01 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 51
Message-ID: <555ca98f$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: host-89-229-95-195.szczecin.mm.pl
X-Trace: 1432136079 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8368 89.229.95.195:61827
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2832
X-Received-Body-CRC: 1485228496
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562584
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:mjg9i3$o35$2@node1.news.atman.pl...
> On 2015-05-19 22:23, bartosz wrote:
>
>>> Pewnie dlatego, ?e jest tak na ca3ym ?wiecie.
>>
>> Widzisz? - nie umiesz tego wytlumaczyc od strony fizycznej :)
>
> Umiem, tylko po co? Skoro fakt, że tak jest na całym świecie jest
> wystarczającym uzasadnienie.
Nie jest - Twoje wyjasnienie nalezy do katalogu wyjasnien zdesperowanych
rodzicow, nie wiedzacych jak odpowiedziec dziecku (typu: "a lekcje
odrobiles?") ;)
>W innych gałęziach ci wytłumaczyli dlaczego w normalnych sytuacjach nie
>wykorzystuje się hamulców magnetycznych.
To tez niczego nie wnosi - takze samochody nie hamuja awaryjnie w normalnych
sytuacjach. Nie zmienia to jednak faktu, ze w razie potrzeby tramwaj jest w
stanie efektywnie hamowac.
>
>
>>> Jasne ?e nie jest. To wybitnie zajebisty pomys3, ?eby na ca3ym ?wiecie
>>> zasady ruchu drogowego by3y z grubsza jednakowe (no dobra - wy3?czmy
>>> cze?a
>>> Azji) a u nas na odwrót.
>>>
>>>> Ale ja nie o tym.
>
> Jak nie, jak tak. Przyjęło się, że dobrze jak zasady ruchu drogowego są
> jednolite na całym świecie - i to jest powód, żeby skoro tramwaje miały
> pierwszenśtwo na całym świecie to również u nas.
W filmie "faceci w czerni" jest taki narodek zyjacy w szafce agenta. Oni tez
nie wnikali w powody, wystarczalo im bezrozumne kultywowanie :).
>
>> A mnie nie chodzi o prawa, tylko o przyczyny fizyczne - bo z tego punktu
>> widzenia jest sprzecznosc.
>
> Patrz pierwszy akapit.
>
Patrz moja odpowiedz na niego :)
bart
Następne wpisy z tego wątku
- 20.05.15 16:47 bartosz
- 20.05.15 17:34 bartosz
- 20.05.15 16:47 bartosz
- 20.05.15 17:28 bartosz
- 20.05.15 17:38 Gotfryd Smolik news
- 20.05.15 18:12 J.F.
- 20.05.15 18:27 Shrek
- 20.05.15 18:27 J.F.
- 20.05.15 18:23 bartosz
- 20.05.15 18:30 Shrek
- 20.05.15 18:53 Cavallino
- 20.05.15 19:11 bartosz
- 20.05.15 19:22 bartosz
- 20.05.15 19:19 bartosz
- 20.05.15 19:38 bartosz
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=