eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 21 Feb 2013 23:36:48 +0100

    Dnia Thu, 21 Feb 2013 10:33:01 +0100, Ergie napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...

    h3/560040_607710892587874_598619632_n.png

    > A co to ma wspólnego z moim postem? Ja pisałem o przebiegu a Ty wklejasz
    > zestawienie cyferek z allegro które nic z przebiegiem (poza nazwą) wspólnego
    > nie mają. Jeśli ktoś kupuje na podstawie deklaracji sprzedawcy to jego
    > problem, ale nie nazywajmy tej deklaracji przebiegiem.

    A nie no... Jak kupujesz od swojej mamy samochód który ona kupiła w salonie
    to oczywiście - matka Cię nie oszuka ;)

    Ale niestety reszta całkiem możliwe że tak.
    A na rozmaite metody weryfikacji przebiegów nieuczciwi sprzedawcy mają
    równie wiele rozmaitych sposobów robienia tak żebyś jednak dał się oszukać.

    Taka prawda, że to co nazywasz "przebieg" jest w znakomitej większości
    przypadków nie do zweryfikowania - ale nie oznacza to że w tej większości
    było coś kombinowane.
    Upierając się przy weryfikacji odrzucisz wiele samochodów (w tym dorbych),
    zrobisz proces szukania bardziej pracohłonnym i drogim.

    Nie mówiąc o tym, że ten przebieg naprawdę niewiele mówi.
    Wiesz dlaczego firmy wymieniają samochody po przejechaniu około 50kkm?
    Bo to jest przebieg po którym samochód jest już tak wyeksploatowany, że
    naprawy są droższe niż rata leasingu za nowy.
    A przecież 50kkm to tak niewiele...