  • Data: 2011-02-03 20:09:59
    Temat: Re: pierwszeństwo na skrzyżowaniu
    Od: "A2" <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    news:4d4af628$0$2461$65785112@news.neostrada.pl...
    > No to faktycznie nigdzie. Tylko z wyjątkami. :-)
    > Czyli nie może być chyba, że jest. :-D
    > I jak ktoś znak ukradł, to ten znak nadal jakby był, choć go nie ma.
    > Świetne rzeczy tworzysz!

    Postaraj się zrozumieć zdanie: Staś nigdy nie pił alkoholu w pracy. Czy to
    oznacza, że Staś nigdy nie pił alkoholu?

    > Jasne. Ty wiesz lepiej co widziałem a czego nie. Jest prawdopodobnie na
    > świecie jeszcze wiele rzeczy i zjawisk, których nie widziałeś. Ale to nie
    > znaczy, że ich nie ma. :-)

    Jakich na przykład? Konkretnie :)

    > Och! Wzruszające! Ale ten przytyk już daaaawno temu ktoś przed Tobą
    > wymyślił i powiedzonko stało się mocno wyświechtane.

    Ale co ja na to Ci poradzę. Czytaj ze zrozumieniem, to nikt Ci nie będzie
    tego zdania serwował.

    > Jedyne co pozwalałoby mi stwierdzić czy jest to prawdą to to, co piszesz.
    > Niestety część Twoich wypowiedzi zdaje się właśnie przeczyć Twojemu
    > doświadczeniu. Człowiek im więcej ma doświadczenia tym mniej skłonny jest
    > do kategorycznych sformułowań i używania zwrotów typu "nigdy" "zawsze",
    > "na pewno" i "niemożliwe".

    Zmartwię Cię. Są sytuacje o których można z całą pewnością powiedzieć, że
    nie występują. Czasami też należy być pewnym swego zdania.

    > LOL. I mnie sobie upatrzyłeś jako obiekt Twoich nauk? Ślicznie dziękuję
    > ale nie skorzystam. Nie mam zamiaru - do czego usiłujesz mnie
    > przekonywać - zacząć stosować się do znaków, których nie ma ale powinny
    > być, oraz ulec pokusie uwierzenia, że to co widziałem w rzeczywistości
    > jest niemożliwe. Chcę jeszcze trochę pożyć. :->

    Jak kiedyś znajdziesz takie skrzyżowanie, to daj znać, nawet w tym wątku :)
    Miłego szukania :) Tylko najpierw zadzwoń do zarządcy drogi i upewnij się,
    że ktoś znaku nie zwinął.

    Pozdrawiam i bezpiecznej jazdy życzę.