  • Data: 2011-01-26 19:57:50
    Temat: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-26 07:29, Karolek wrote:

    > Jakie rewelacje?
    > Nieprawda jest, ze pisales o odjechaniu z parkingu po kilkunastu
    > sekundach, wiec ASB w zwiazku z tym jest be?

    A ja myślełem, że rozmawiamy o TIR'ach... a może chodzi Ci o TIR'a z ASB
    ? Nie przypominam sobie abym coś pisał na ten temat :-)

    > O wow, to mi dojebales matolku :P

    Dres już wyprałeś ? ;-)

    > No tak, ale jak nie wiesz co ci jest potrzebne to nie dziwne, ze nie
    > potrafisz sobie odpowiedziec na swoje pytania :>

    Nie jest istotne co wymienię :-) Ty i tak sprawnie uprościsz wszystko,
    do tego jednego wzoru, który znasz :-)

    > Niby dlaczego jedynym powodem mialby byc wstyd.
    > Chyba tylko dlatego, ze ty bys bardzo tego chcial :>

    No już dobrze, dobrze :-) Nie wstydź się już :-) Nie będę Cię już pytał :-)

    > pseudo anonimku? ROTFL
    > Chyba nie rozumiesz slow, ktorych uzywasz.

    Tak ? :-) Wyjaśnij proszę zatem, co ono oznacza :-)

    > A czy ja ci jakies prawo odbieram?
    > Masz rowniez prawo byc imbecylem (wiekszosc ludzi skwapliwie z tego
    > prawa korzysta).

    Oo.. większość ludzi jest imbecylami ? Współczuję Ci zatem tego z kim
    się zadajesz :-)

    > Kiedys byla podstawowka, teraz gimnazjum, widac za mlody jestes, ze nie
    > pamietasz.

    Widzę, że z historii również pała :-) Kiedyś, to również było gimnazjum
    :-)))

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik