  • Data: 2011-01-27 08:10:40
    Temat: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-26 21:46, Yans van Horn pisze:

    > Ciężarówka jeżdżącą jako TIR (powyżej skrót myślowy) nie może mieć ASB ?
    > ;-)

    Ale po co do tego mieszasz karnet TIR? Czy ta zmienna ma jakis wplyw na
    ASB? :P

    > Być może ty lubiesz mieszać śledziki z watą cukrową, ale ja jednak nie :-)

    Widac masz rozdwojenie jazni, skoro w jednym watku potrafisz zaprzeczyc
    sobie samemu z innego watku :>
    Ale ja jednak traktuje ciebie i to co napiszesz jako nierozerwalna
    calosc i nie zapominam cos napisal w innym watku.

    > Braki w twej wiedzy są zaiste ogromne :-)

    Wow, i wyczytales to mistrzu z tych czterech zdan powyzej? Jestes
    niesamowity.

    > Możesz zostać przy tej wersji :-) Lepiej będzie Ci się będzie spało :-)

    Jestem zmuszony zostac przy tej wersji, bo jak na razie nic madrego nie
    jestes w stanie pokazac.

    > Wysil te kilka komórek: "Nie będę Cię już pytał" :-)

    To teraz ty wysil: "Pytac mozesz ile chcesz"

    > http://www.sjp.pl/pseudo
    >
    > Czyli musiałeś użyć słownika aby się dowiedzieć co to słowo znaczy, i
    > uważasz, że to jedyne jego znaczenie ? :-))) Baza wiedzy o Tobie rośnie :-)

    Nie musialem, ale jak musze to robie z niego uzytek, ty widac jestes
    uodporniony na wszelka wiedze.

    > Ciekawe co na to np. cząstki pseudo elementarne :-)

    No napisz nam co na to te czastki :>

    > Czyli według Ciebie istnieją dwa poziomy ? :-) Imbecyl albo osoba z
    > wższym wykształceniem ? :-)

    Ciekawe wnioski wycigasz :P szkoda, ze tylko takie jakie tobie pasuja.
    Istnieje z cala pewnoscia poziom debila nie znoszacego krytyki i ty sie
    do niego zaliczasz.

    > Zdecyduj się: jestem taki młody czy taki stary ? :-)

    Juz napisalem durniu. Skoro to pamietasz (nie z historycznych przekazow)
    to musisz byc taki stary.

    --
    Karolek