  • Date: Thu, 09 Dec 2010 08:55:42 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piatek] BMW za dobre na snieg...
    <idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
    <i...@p...onet.pl> <c1.01.3Ncq80$JHC@mike.oldfield.org.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <5...@4...com>
    <c1.01.3NdB33$JHr@mike.oldfield.org.pl> <4cfc9a65$1@news.home.net.pl>
    <4cfde679$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cfe0180$1@news.home.net.pl>
    <4cff3ceb$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cff4668$1@news.home.net.pl>
    <4cff5bdf$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cff66fb$1@news.home.net.pl>
    <4cff8ebb$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 08.12.2010 14:54, Yans van Horn pisze:

    > Wiesz co znaczy słowo "ewentualnie" ? Gdzieś było napisane, że
    > dyskutujemy o drodze z jednym pasem ruchu ?

    Ja pisałem. Wczytaj się w kontekst, to może zobaczysz.

    > Proponuje czytanie ze zrozumieniem.

    Lekarzu! Lecz się sam!

    > Rozumiem, że przepisy traktujesz wybiórczo ? Trzeba było tak od razu.

    Z rozumieniem u ciebie cienko.
    [ciach]

    > To że Tobie tak się wydaje nie znaczy, że tak jest. I żebyś w końcu
    > zrozumiał - nie pisze o sytuacji dojeżdzenia do świateł lecz o

    Ale ja pisałem. Więc albo odnoś się do tego, co ja napisałem, albo nie
    mąć pisząc o czymś zupełnie innym, co akurat miałeś na myśli.

    > wszystkich, w których uważasz innych kierowców za niemyślących debili.
    > Bo jestem pewien, że myślisz tak niejednokrotnie do czego się już tutaj
    > przyznałeś.

    > Zdejm klapki z oczu - nie żyjemy w faszystowskim kraju Andrzeja Lawy, w
    > którym jedynym słusznym sposobem postępowanie jest taki jak sobie
    > umyśliłeś za jedynie słuszny.

    Łaskawie objaśnij mi, dlaczego uważasz za logiczne, racjonalne i słuszne
    wyścigi do czerwonego światła. Oraz agresywne wyprzedzanie dające na
    odcinku około 15km zysk rzędu 30m.

    > Jak zaczniesz pisać poprawne gramatycznie zdania, to zacznę je czytać -
    > narazie powyższe to bełkot.

    ...napisał srala-mądrala, który "na razie" pisze razem.

    [ciach]

    > A w prawdziwym świecie (jazdy po mieście) sygnalizacja często stwarza
    > waskie gardła wymuszające częste zatrzymywanie się. I w tym prawdziwym
    > świecie, Ci którzy nie potrafią ruszyć ze świateł wydłuzają korki (np.

    Ruch w korku jak dla mnie w ogóle nie kwalifikuje się jako ruch.

    > słynne lewoskręty :-) Podobnie jak Ci co na zwężeniach wloką się z
    > prędkościa znacząco niższą od dopuszczalnej, nie wspominając o bezpiecznej.

    Ale o czym piszesz? Znowu o jakichś swoich urojeniach?

    > Ciekawe dlaczego uważasz, że chcę pojeździć ostro po ulicach ? :-) Podaj
    > dowód. Jeśli nie potrafisz, to odszczekaj :-)

    Bo uznajesz za racjonalne i uzasadnione agresywne wyprzedzanie przy
    pomijalnych zyskach.

    > Stosując natomiast Twój ton: Jeśli chcesz minimalizować spalanie i
    > zużycie hamulców to won do komunikacji miejskiej.

    Bardzo chętnie, tylko puść mi na mojej trasie bezpośrednią linię
    komunikacyjną jeżdżącą co pół godziny.

    [ciach]

    > Podaj amplitudę tych oscylacji bo chyba mamy "nieco" inne definicje tego
    > co nazwać mozna tańczeniem samochodu :-)

    No niestety, nie udało mi się "w biegu" wyskoczyć z miarką i zmierzyć.
    PRZEPRASZAM.

    [ciach]

    > napisałem Ci powyżej :-)

    Niby gdzie?