  • 31. Data: 2009-07-06 22:02:50
    Temat: Re: photoshop z USA
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    można wynająć kompa w USA z dostępem do netu i uzywać programów zgodnie z
    licencją ;)

  • 32. Data: 2009-07-06 22:19:26
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    JA wrote:

    > Podpada pod nieuprawnione użycie.

    JAk papuga udowodni przed sadem...

  • 33. Data: 2009-07-07 04:40:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Leszek Drwal napisał(a):

    > JAk papuga udowodni przed sadem...

    To nie jest sprawa karna wiec nie ma domniemania niewinnosci tylko
    trzeba odpierac zarzuty srtrony przeciwnej... Co czasem oznacza, ze
    trzeba udowadniac, ze nie jest sie skrzyzowaniem wielblada z aligatorem.

    j.

  • 34. Data: 2009-07-07 05:13:44
    Temat: Re: [OT] Re: photoshop z USA
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    JohnDoe wrote:

    > "no offence" ale... wiesz co Jakub, z żalem stwierdzam, że
    > praktycznie w większości Twoich postów które ostatnio przeczytałem
    > I wydaje mi się, że "wink" niewiele pomoże.

    To najwyrazniej zalezy komu...

  • 35. Data: 2009-07-07 05:20:05
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "koala" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Taa...ale Ałtodesk (specjalnie taka pisownia) skaża rynek swoją wredną
    > licencją
    > skaża bo kupuje różne firmy i wpier...cza im tą swoją licencję z
    > obowiązkową subskrypcją
    > lub obowiązkowym upgradem co 2 lata...a w dodatku licencja ta jest
    > niezbywalna...czyli w razie "w" zbyć
    > prawa uzywania programów Ałtodesku się nie da chyba, że razem z firmą....
    > no i nie daj Bóg firma zmieni adres...nagle może się okazać że się tej
    > licencji już nie ma...
    > (historia zasłyszana od byłego klienta tejże firmy)

    Nie piszę, że już są święci,
    tylko, że zrobili krok w dobrą stronę.
    Może będą następne, może nie, ale
    do niedawna, żeby pracować w domu,
    czy na laptopie w terenie
    musiałeś wydać kolejne tysiące
    na kolejną pełną licencję.

    BTW, który ich produkt wymaga obowiązkowego upgradu?

    JD

    P.S. Ta domowa licencja też ma ograniczenia,
    nie wolno ci robić fuch na lewo :)
    nie wolno uruchamiać obu instalacji jednocześnie
    itp. itd

  • 36. Data: 2009-07-07 05:58:30
    Od: "koala" <k...@p...fm>

> [...]
    > musiałeś wydać kolejne tysiące
    > na kolejną pełną licencję.
    >
    > BTW, który ich produkt wymaga obowiązkowego upgradu?

    Każdy - bo inaczej traci się prawo do upgradu późniejszego.
    IMHO najbardziej francowate (poza możliwością zbycia licencji)... i dlatego
    nie muszą się starać
    bo i tak klienci, na zasadzie płacz i płać, kupią.

    Pozdr,
    Koala

  • 37. Data: 2009-07-07 07:37:47
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    A może najprościej, zamiast bić pianę - zadać pytanie producentowi? Pytanie
    w formie maila, odpowiedź w formie maila to tez doskonały sposób by uniknąć
    nieporozumień.

    Pozdrawiam:
    mkowalczuk

  • 38. Data: 2009-07-07 08:08:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mkowalczuk napisał(a):

    > A może najprościej, zamiast bić pianę - zadać pytanie producentowi? Pytanie
    > w formie maila, odpowiedź w formie maila to tez doskonały sposób by uniknąć
    > nieporozumień.

    Znaczy do Adobe? Wysłałem kiedyś maila z pytaniem czy jest lub będzie
    dostępny ewaluacyjny PSE w polskiej wersji językowej i nie było
    odpowiedzi ;)

    j.

  • 39. Data: 2009-07-07 08:39:47
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-06 22:06:26 +0200, "koala" <k...@p...fm> said:

    > a w dodatku licencja ta jest niezbywalna...czyli w razie "w" zbyć
    > prawa uzywania programów Ałtodesku się nie da chyba, że razem z firmą....

    AFAIK taki zapis jest w Polsce sprzeczny z prawem, a więc śmiało można
    się na niego zgadzać, bo nie ma żadnej mocy prawnej.

    de Fresz

  • 40. Data: 2009-07-07 09:19:19
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    januszek wrote:

    > Znaczy do Adobe? Wysłałem kiedyś maila z pytaniem czy jest lub będzie
    > dostępny ewaluacyjny PSE w polskiej wersji językowej i nie było
    > odpowiedzi ;)

    Mail też był w polskiej wersji językowej?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj