  • 1. Data: 2009-07-05 20:25:17
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/27 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    Informuje, ze dzis konczy sie turniej wimbledonski oraz watek zdjecia tygodnia
    o numerze 26-stym.

    Z minionego watku mnie osobiscie wprawilo w dobry humor zdjecie

    http://www.aparaty.tradycyjne.net/25220-autoportret_
    z_haumiau.html

    Bylo tez kilka zdjec lotniczych - takie

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#535238
    8040143228754

    czy takie

    http://picasaweb.google.com/Marcin.Bazarnik/PiknikLo
    tniczyWKrakowie?
    feat=directlink#5353192901440541122

    Po szczegoly odsylam do archiwum

    Zaczynamy rownoczesnie watek zdjeciotygodniowy numer 27,
    czas zatem pomyslec o pokazaniu jakichs nowych zdjec (jesli takie posiadamy)
    i oby bylo ich co najmniej tyle ile gemow w ostatnim secie wspomnianego wyzej
    turnieju ;)

    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-07-05 21:08:55
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/27 - fotoplenery.eu
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Stara stacyjka.

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/005.jpg

    Matusz

  • 3. Data: 2009-07-06 08:12:11
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Zaczynamy rownoczesnie watek zdjeciotygodniowy numer 27,

    Z wczorajszego Jarmaku Atyków i Rękodzieła Ludowego w Łowiczu

    http://mgpl.deviantart.com/art/210-128361689
    http://mgpl.deviantart.com/art/211-128361756
    http://mgpl.deviantart.com/art/212-128361856
    http://mgpl.deviantart.com/art/213-128361911
    http://mgpl.deviantart.com/art/214-128361967
    http://mgpl.deviantart.com/art/215-128362029
    http://mgpl.deviantart.com/art/216-128362093
    http://mgpl.deviantart.com/art/217-128362144

  • 4. Data: 2009-07-06 19:14:17
    Od: JD <J...@g...com>

    On 6 Lip, 10:12, mg <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    14-128361967http://mgpl.deviantart.com/art/215-12836
    2029http://mgpl.deviantart.com/art/216-128362093http
    ://mgpl.deviantart.com/art/217-128362144

    to:
    211-128361756

    JD

  • 5. Data: 2009-07-06 20:07:38
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

> [...]
    14-128361967http://mgpl.deviantart.com/art/215-12836
    2029http://mgpl.deviantart.com/art/216-128362093http
    ://mgpl.deviantart.com/art/217-128362144

    Masz na myśli to

    http://mgpl.deviantart.com/art/211-128361756

    Ja widzę swój poprzedni post poprawnie, tzn. linki są w nowych liniach
    - oddzielone eneterami.
    Innym też się zlało jeden czy tylko tobie ?

    Osobiście wolę pana z lusterkami

    http://mgpl.deviantart.com/art/210-128361689

    PS

    A w ogóle to jeszcze jedna fotka, ale już poza jarmarkiem (z Nowego
    Rynku, jarmark był na Starym Rynku)

    http://mgpl.deviantart.com/art/218-128362216

  • 6. Data: 2009-07-07 05:49:52
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > Masz na myśli to
    >
    > http://mgpl.deviantart.com/art/211-128361756

    Tak

    > Ja widzę swój poprzedni post poprawnie, tzn. linki są w nowych liniach
    > - oddzielone eneterami.
    > Innym też się zlało jeden czy tylko tobie ?

    Widzę Twój pierwszy post poprawnie,
    dopiero w mojej odpowiedzi jest pokrzaczone.
    Pewnie czytnik do skonfigurowania.

    JD

  • 7. Data: 2009-07-07 07:12:00
    Od: "expat75" <e...@g...peel>

    Japonki w Pradze
    http://farm4.static.flickr.com/3418/3696581041_98f36
    7b41c_b.jpg

    Zdjęcie nie moje ( ale robione tylko moim aparatem :) ) , umieszczam je
    oczywiście za zgodą autorki